Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Kan noen tipse meg om en drink jeg kan lage som inneholder gin? Har en flaske som jeg aldri får åpnet, vet ikke hva jeg skal lage..bortsett fra gin&tonic da:) Har ikke tenkt å sitte å bøtte innpå med en 3 mnd gammel baby altså, men en liten drink en kveld vi har besøk f.eks, bebisen sover mange timer i strekk nå så da går det greit...
Canari Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 White lady - utrolig godt 1 del sitruslikør (kan sikkert sløyfes) 4 deler gin 1 del ferskpresset sitron
Gjest Skrevet 19. juli 2009 #3 Skrevet 19. juli 2009 Min favoritt er gin fizz. Googlet oppskrift: Gin Fizz er en blanding av en cocktail og en longdrink. Man bruker ett lite pjolterglass eller evt ett vinglass. Følgende helles i en shaker med isbiter. 4 cl gin 1-2 ts melis Saften av 1/2 sitron(frisk) Dette shakes kraftig og siles ned i lite pjolterglass med isbiter. Toppes med Schweppes Club soda. Drinken kan og serveres uten is i mindre glass. Drinken kan og smaksettes med en likør og da i forholdet 3:1 eller 2:2 med Gin:Likør. Bruk feks triple sec, curacao eller feks mint likør. Andre frukt likører kan og forsøkes med godt hell. Som en annen variasjon kan det brukes lime istedenfor sitron.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 19. juli 2009 #4 Skrevet 19. juli 2009 sjekk www.bartrend.no eller var det com? Prøv )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå