Gå til innhold

Ilse Jacobsen støvler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva disse koster i butikk? Ser de koster kr 1 099 i nettbutikker, men er det mye dyrere å kjøpe de i vanlig i butikk. Skulle gjerne prøvd de først da det sies at de er store i størrelsen. Blir liksom litt teit å prøve de i butikk og si at nei forresten så skal jeg ikke ha de....for så å bestille de på nett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veit ikke forskjell på pris, men det er vel lov å prøve sko for så å ombestemme seg? Det hadde jeg gjort! Ville absolutt prøvd de før jeg hadde kjøpt siden de koster såpass som de gjør. Har forresten bare hørt positive ting om støvlene :)

Skrevet

mener de ligger på den prisen i butikker også, men i Trondheim har de hatt de på tilbud til 998,- endel ganger. Jeg har gått en del i mammas og de er kanskje en halv str "for store". Men jeg synes personlig de er altfor vide rundt ankelen, de brettes på meg når jeg går. Derfor valgte jeg å ikke kjøpe ilse selv. Gikk heller for noen som er nesten klin like som også har ullfor og bare koster 500kr. Nå står det selvsagt helt stille hvilket merke det er, men jeg mener det er norsk? Viking???? De er slankere rundt ankelen og sitter mye mye finere på.

Skrevet

Jeg kjøpte mine på salg på euro sko 30% på 1099,- mener jeg... De har det med jevne mellomrom. Anbefales på det sterkeste når man har små barn:) Jeg bruker de med en ullsåle på vinteren(slapse-vinter her vi bor). Jeg prøvde de fra Viking som hun over her nevner også fordi jeg synes det var litt mye å betale for gummistøvler, men endte likevel opp med disse fordi de satt best på min fot og hadde deilig ullfor inni:) Man må bare prøve seg fram tror jeg.

Skrevet

Jeg mener jeg bare betalte 900,- for mine her i Trondheim. Jeg har veldig tynne legger, men synes ikke de er for vide. Prøvde også de Viking-støvlene, men synes rett og slett de ikke er like fine. Elsker mine Ilse-støvler, og det er genialt å ha når man har små barn. I tillegg er ullforet i dem tynt, sånn at de er greie å bruke på gråværsdager om sommeren og - og på slapsedager om vinteren!

Skrevet

Sjekk ut eshoes.dk Jeg bestilte både støvler og frakk der og sparte endel når jeg kjøpte begge deler samtidig. Måtte ned en str både i støvler og frakk.

Skrevet

Jeg har sjekket ut eshoes.dk, men går ikke vinningen litt opp i spinningen når de koster DKK 799 + norsk mva og toll? Jeg får i alle fall ta en runde til byen og prøve de før jeg bestemmer meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...