Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Har begynt og bli litt redd for denne sykdommen, selv om avisene nok ofte overdriver. Men jeg tenker med gru på barnehagestart igjen etter ferien.. Alle barna som kanskje har vært i utlandet skal samles i barnehagen igjen. Man merker kanskje ikke om man har blitt syk før etter 1 uke. Tenk hvor mange som kan bli smittet da.. Eller blir det gjort noen tester på flyplassen hvis noen har vært i riskoland? Jeg tenker så på dette for sønnen min var så utrolig mye syk i fjor vinter. Dette hadde med mandlene og gjøre da. Hadde mange halsbetennelser. Vil han ha noen større sjans for å bli smittet? Evt. kan det være farligere for han? Har aller mest lyst til og holde han hjemme hele første uken, men kan jo ikke det.. Men merker jeg begynner å bli litt skremt ja.. =S
jordbærsjokolade Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 Jeg kan ikke si annet enn at jeg tenker nøyaktig det samme som deg...Tenker at det kanskje er greit å begynne litt senere selv!
Gjest Skrevet 19. juli 2009 #3 Skrevet 19. juli 2009 gå inn på folkehelseinstituttets nettsider, der står det veldig mye fakta om svineinfluensaen... og nei, ingen blir sjekket på flyplassen for svineinfluensa...
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #4 Skrevet 19. juli 2009 Sånn den er nå, så er den mindre farlig enn en vanlig influensa. Mange dør faktisk hvert år av vanlig influensa. Man fryker at den kan bli farligere sånn at flere dør, men det er ikke sånn nå. Jeg frykter mer at vi blir "tvunget" til å ta en vaksine som ikke er testet i det hele tatt og vi følger ellers det vanlige vaksinasjonsprogrammet uten å være i tvil om det.
Gjest Skrevet 19. juli 2009 #5 Skrevet 19. juli 2009 Hvis du gidder å lese på folkehelseinstituttets nettsider, så ser du at vaksinene blir testet ut i perioden fra sept til nov/des... Selvsagt vaksinerer de ikke folk med en vaksine som ikke er utprøvd....
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #6 Skrevet 19. juli 2009 Jeg og min sønn er syk i kveld, han har over 39 i feber. Jeg har 38, 5 og føler meg temmelig dårlig. Vi var på et turiststed i forgårs, så er redd vi har fått i oss noen svinebasiller. Jeg ringer til legen i morgen om vi fortsatt er like dårlige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå