*nr4isommer* Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Jeg har fått resept på begge deler men lurer på om to tabletter i 5 dager er dobbel kur eller enkel kur? og hvem er blitt gravide med dette og hvem venter tvillinger etter denne behandlingen? Jeg har eggløsning vær mnd men ettersom jeg bruker insulig pga diabetes er kansje eggene "døde" når de slippes og derfor trenger jeg denne elsprøyten. Håper noen har svar...
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 2 tabletter om dagen er dobbel kur Jeg har hatt 2 enkle kurer nå, uten klaff! Lykke til
*nr4isommer* Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2009 ok. så jeg er rett på dobbel jeg da selv om jeg faktisk har eggløsning... hmmm, sa vi ønsket tvillinger ettersom jeg har diabetes og to KS på to år har en gutt født 07 og jente født 08. Og er ikke alt for bra med mangen KS og diabetes er ikke lett under svangerskap. Men da håper vi virkelig på klaff med pergo om jeg ikke blir gravid akkurat i dette sek... for hadde eggløsning fredag mente gyn:-) men eltestene er posetiv i dag, sp vet ikke helt jeg, blir litt forvirret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå