EndeligEndelig!! Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Lurer på om noen har erfaring med å reise til Bulgaria, Sunny Beach? Hvordan er det der generelt og hvordan det er med små barn? Vi vil på avreise tidspunktet ha en på fire måneder og en på fire år. Hva bør man gjøre ikke gjøre?
Snuttemor Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 Vil ikke anbefale Bulgaria....Vi var der for et par år tilbake med unger i alder 4 og 6 år. Riktignok var vi kun på dagsbesøk til Sunny Beach, men hele ferien kan kun oppsummeres i dårlig mat, service og strender. Sunny Beach var forøvrig "tjåkkfull" av folk så der orket vi ikke å være. Kunne spart oss hele bryderiet med å reise dit, for det var et skikkelig møkkasted. Reis heller til Kroatia eller Hellas er mitt råd.
Gjest ~Gravida~ Uke 26 Skrevet 19. juli 2009 #3 Skrevet 19. juli 2009 Det kommer ann på hvilket hotell dere har. Det er mye natteliv der,men vi lå på blue star majestic,og det lå utenfor støy og rett på stranden. Vi var der i fjor med barn på 1,4 og 15. Kjempefin plass!! =) Billig mat og shopping, vi måtte kjøpe en egen koffert til hjemover turen,ha ha. Vi var der i 14 dager,prøvde mange spiseplasser og fikk god mat overalt. Ulempen er at de tar ikke visa eller euro,så første dagen leta vi lenge etter en minibank, helt til vi fant ut at det var en på utsiden av hotellet. He he. Vi drar garantert tilbake.
Terese med to jenter Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 Har ikke vært i Bulgaria selv, men skal til Obzor i august... Har hørt mange som er veldig fornøyd med Bulgaria, men vet ikke om de har vært i sunny beach...
skorpionfruen Skrevet 20. juli 2009 #5 Skrevet 20. juli 2009 Vært i Golden sands, jeg anbefaler ikke Bulgaria. Av alle plassene vi har har vært på kommer denne nederst på lista. Maste innkastere overalt, skitten der også. Vi var VELDIG uheldig med hotellet som ødela ferien vår betraktelig, prøvde å få bytte men de skulle ha like mye for rombytte som en billett kostet og det syntes vi var FOR drøyt. 6500,- Nei finnes mange bedre alternativ, helt klart!
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 20. juli 2009 #6 Skrevet 20. juli 2009 Har heller aldri vaert i Bulgaria, men kan anbefale Tyrkia paa det beste. Da Cesme. Er ikke saa alt for mye turisme der, mest tyrkiske turister, men ogsaa en del norske. Tyrkiareiser og Apollo har reiser dit. Jeg har vaert mye i Tyrkia (Side, Alanya, Istanbul og videre langs svartehavet) og var for förste gang i Cesme naa. Kom derifra for 3 dager siden og mannen min og jeg sparer allerede naa for aa faa en tur til neste aar ogsaa dit. Egeersjöen var saa ren at naar man badet kunne man se ned til bunnen av havet. Absolutt aa anbefale. Finn et hotell naert stranda (om dere liker aa vaere der) Den fineste stranda ligger i Ilica, saa kan dere ta bussen inn til sentrum om kveldene istedet for om dagen til stranda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå