Gå til innhold

bytte av saksbehandler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som hvet hva som skal til for å få byttet saksbehandler??

Fostermor

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vet jeg desverre ikke, men jeg vet at det er nesten umulig å få byttet tilsynsfører. Vi har fått en helt forferdelig tilsynsfører (ei gammel bestemor som ikke kan noe pedagogisk og som kritiserer alt vi gjør) og har prøvd å fått byttet nå i over ett år. Det eneste barnvernet kunne få til et møte med henne hvor vi alle parter (barnevern fra vår kommune, tilsynsfører, barnevern fra hjemkommunen til barnet og oss) møtes og snakker om problemene. Det er det lite vits i for hun vil ikke bli mer fornuftig og mindre kritisk av den grunn.

Håper for deres del at det er lettere å få byttet saksbehandler enn tilsynsfører.

• 3 uker senere...
Skrevet

Dyttter litt på denne jeg!! Det må da være mulig å bytte saksbhandler!

"Hun" behandler jo ingen av sidene bra...

og jeg som hadde tenkt å være positiv til bv, men ...

Skrevet

Har du spurt leder i barnevernstjenesten i kommunen hvor saksbehandler hører til? Leder vil nok ha en samtale med deg og saksbehandler før noe eventuelt skjer.

• 1 måned senere...
Skrevet

Mine to eldste barn bor i fosterhjem, men siden dem bor såpass nært har man samme saksbehandler. Hvis dette er tilfelle hos deg kan det tas opp med den biologiske moren til barnet hvis dere har god kontakt.

Jeg mener det skal være mulig å gå direkte til fylkesnemnda hvis man mener behovet er der og man føler at man ikke blir hørt av saksbehandler og ev. leder av det kommunale barnevernet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...