Gå til innhold

Trondheim? :)


FrkVissVass

Anbefalte innlegg

jeg har egentlig termin i første uken april, men vet at jeg blir igangsatt i midten av mars :) bor i Trheim, flere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

..fra Trondheim her også:) og er snart 28år!:)

 

blir artig hvis vi får til et BiM treff når tiden har gått litt, og alle har passert de magiske 12 ukene! var med på noen da jeg gikk gravid med gutten min!

 

koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 er ingen gamlis!!! jeg er også 33 nemlig ;)

venter nr to, foreløpig termin 13 mars jeg og.

bim-treff er gøy, æ e med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treff er kjempegøy :) har fått venner for evig og alltid fra siste BIM-runde med treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tronheim her oxo:) Med termin rundt 12 mars med nr 2. 29 år. Litt nysgjerrig jeg nå, men hvorfor blir du satt igang i midten av mars?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er formen fin, men jeg har hatt et turbulent døgn. Hadde en relativt kraftig blødning i går kveld, og var sikker på at det var slutten. Ble så utrolig redd og lei meg ... UL i dag viste et perfekt lite embryo med et bankende hjerte. Ingen truende abort. Så nå er jeg veldig lettet og glad!

 

Ellers er jeg litt småkvalm i ny og ne, og har mye stikkinger og strekksmerter i livmora, men jeg tar det som kommer så lenge det lille hjertet fortsetter å slå!

 

Enn du, da, LillebrøsterPåVei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Trønderjente her også. er 28år og har termin ca 21mars.

Æ e gjærne me på BIM treff når det lir på litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hordalending bosatt i Trondheim.. Mine egne beregninger sa begynnelsen av april, men jordmor anslo rundt 25.mars. Så jeg hører vel til her istedet for aprilklubben.

Føler meg som den lille drittungen her inne, er bare 21:)

 

Er med på treff jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er fin stort sett bortsett fra lite energi og småuggen på morgenen. Morgenkvalmen kom ikke før nå i mitt tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...