<3lovebaby<3 Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Jeg har kaldsvettet siden torsdag før helgen nå, kommer mest når jeg anstrenger meg, men også når jeg slapper av. ikke på natten! kan får en del bryst-smerter også på venstre side iblant, men det kommer å går som det vil. Ikke noe spes.mønster der. Var hos legen og ble sendt på ul på fredag, da jeg fikk plutselig øyeflimmer i ca 15min( var så ille at jeg ikke kunne lese bokstaver og tall)Etter jeg la meg nedpå i ca 20min så var det så å si borte...?? Følte meg sliten i hodet resten av dagen. Legen min kunne ikke si noe spes. Fikk henvisning til ul, da jeg i tillegg følte at babyen var så rolig og jeg var bekymret. Det var i skjønneste orden med den lille, men jeg derimot føler meg så sliten. Kan si at jeg plages mye med fordøyelsen og magen. Noen som har opplevd noe liknende el kan gi meg noen tips?
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 Kjenner meg igjen i svettingen din, jeg blir da dårlig når det står på. Skjer plutselig, til og med når jeg ikke anstrenger meg, men går lett fra A til B. Jeg er bare i 1 tri enda... Hatt litt rart syn også, men om det er flimmring vet jeg ikke... Det kommer og går.... Har også vondt i venstre side, opp under ribbebeinet og litt bakover mot ryggen, men det er litt bevegelsespåvirket hvor vondt dette kan gjøre. Jeg skal ta dette opp med lege, jeg synes det er rart hvis alle disse plagene har kun med luft i magen å gjøre.. Lykke til ;D
2 Hærligheter! Skrevet 19. juli 2009 #3 Skrevet 19. juli 2009 Sjekket urin,blodtrykk,jern og slikt? Ellers kan det ha vært ett migrene anfall det med flimringen,har hatt 3 slike gjennom dette svangerskapet... Men det med kaldsvettingen vet jeg ikke..Rart at legen din ikke kunne gi en forklaring..Hva med å ta det opp med jordmor?
<3lovebaby<3 Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2009 Takk for svar... tenkte kanskje det kunne være noe migrene greier det m hodet, men hadde ingen spes.hodepine...bare sliten i hodet liksom. sjekket de rutinemessige bl.prøvene ja, alle er normale. Litt forhøyet bl.trykk, men ikke så mye. Har legetime igjen på tirsdag, får se hva hun sier da. Eller har jeg min første JM time i slutten av aug. da er jeg 25uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå