Gå til innhold

Alternativ til silikon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker ikke silikon eller saltvannsputer, men noe må gjøres. Jeg er egentlig i mot silikon i puppene, men når man har vært normal og hatt str 75 C før svangerskapene og gått ned til A-75, ja da blir man veldig trist. Jeg ønsker ingen DD-cup, men en håndfull B-cup. Jeg begynte på p-piller og det hjalp, men jeg fikk pms, oppblåsthet, sur og meggete hele tiden så sluttet.

Finnes det ingenting enn operasjon vi kvinner kan gjøre? Jeg har ikke volum i dem, og dette plager meg hver dag. Jeg vet vi forandrer oss etter alder og fødsel, men likevel er jeg veldig trist over at min kvinnelighet er borte. Mannen min får aldri se dem eller røre dem. Skal jeg lide meg gjennom p-piller eller rett og slette operere inn silikon???

Trist

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er du mot silikon?

Det er nok ingenting du kan gjøre for å fylle de opp dessverre. Det du kan gjøre er å ta massevis av armhevinger hver dag, og trene brystmusklene. Da fyller du huden rundt og du får en kløft.

Skrevet

Pr. dags dato er det ingen dokumentert effektive alternativer, nei. Dersom du plages av at de henger og ikke har volum er vel alternativene implantater eller evt. løft.

Skrevet

Jeg er i mot fordi det er en operasjon som kan gi mange bivirkninger. Jeg ønsker heller ikke plastikk inni kroppen min. Jeg ser likevel at dette plager meg så mye at jeg må finne på noe snart. Har råd til operasjon, men samvittigheten og fornuften sier nei. Det er et inngrep og det kan bli mislykket. Puppene er fine, men veldig små og uten volum. Da blir de ikke så yppige som de var. Skulle ønske det fantes en krem eller en pille som vips ga større pupper ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...