Gå til innhold

ang. INDRE kjønnslepper......igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har alltid hatt dårlig selvbilde pga mine store INDRE kjønnslepper. Synes de ser forferdelige ut. jeg har derfor aldri klart å nyte sexlivet sammen med min mann. han har nesten ikke fått sett underlivet mitt og vi har vert sammen i ca 10 år. De henger mye lengre nede enn de ytre+ at de er tykke. Jeg lurer jo selvfølgelig på om jeg er normal. vet vi kommer i alle fasonger, men føler at det er skikkelig tabu å se ut sm jeg gjør og at det ikke er så mange som gjør det.

så dere med store kjønnslepper, hvor tykke og hvor langt nedfor de ytre kjønnsleppene henger de indre????

det hadde vert litt greit om alle som leste dette tok en kjapp beskrivelse av sine enten de er små eller store, rett å slett for å få ett mer nyansert bilde på hva som er normalt.

Må også legge til at når jeg blir kåt når jeg er gravid så ser jeg ut som en est. klarer nesten ikke se på de selv:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her fant jeg ett bilde som demonstrerer det jeg lurer på. mine ligner hennes, synes jeg har kjempe store:( er deres mindre eller større???

Skrevet

Er dette seriøst? Mener du at det er stygt å ha kjønnslepper som jenta på bildet du ref til inne på SEXY LABIA? Jeg kan love deg at det er mange som har større kjønnslepper enn dette, og de er bare sexy og flotte. Du nevner et det kanskje er tabu å ha litt str på kjønnsleppene. Jeg tror vel heller det er tabu å prate om det. Kunne ha skrevet masse om dette, men avslutter i denne omgang. Jeg skrev et svar på et annet innlegg litt lenger nede på tråden. - jeg har et stygt underliv-. Der står det litt mer om hva jeg syns.

Mvh "ung", sprek erfaren mann.

Skrevet

Jeg var inne å så på bildet. Mine ligner ganske mye på hennes vil jeg si..Når det er sagt så har jeg aldri egentlig hatt problemer med at de indre kjønnsleppene mine er større enn de ytre. Det er derimot slike innlegg som dette som har fått meg til å lure om de faktisk er stygge:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...