Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Vi har avstandsforhold. Typen og jeg snakka på tlf igår, så i en sammenheng spøkte jeg om når han ikke skulle flytte hit og få seg jobb her? Så svarte han med at Jo så klart, når han først består en eksamen med jobben så og om det finnes jobb for ham så flytter han hit på flekken.. Han tatt det opp maaange ganger " Jeg må flytte til deg , tror du at du takler å ha meg i nærheten hele tiden " osv... Men igår virket han dønn alvorlig!!!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 NÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆH!!! Og du slapp alt du hadde i hendene for å skrive det til dine venner på anonymforum!!!!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #4 Skrevet 19. juli 2009 Hvem bryr seg? Du hadde ikke et kjedeligere tema å ta opp med det samme?
Gjest Tale30 Skrevet 19. juli 2009 #5 Skrevet 19. juli 2009 For en hyggelig gjeng.. Så bra da at han skal flytte til deg. Det erjo litt vanskelig å vurdere om han var seriøs siden vi ikke vet noe om ham, men du skal ikke se bort fra at han står på døra snart Håper det. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #6 Skrevet 19. juli 2009 Sorry, glemte at man ikke får skrive om noe "kjedelig" her inne.. Har ikke noe dramatisk eller noe slemt å ta opp!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #7 Skrevet 19. juli 2009 Hehehe, ja det er ikke alle innlegg som blir like godt mottatt. Håper det går deres vei HI, det høres jo lovende ut :-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #8 Skrevet 19. juli 2009 tusen takk=) Ja avstanden går meg på nervene, savner ham sykt hver dag.. Ikke så billig heller akkurat med reisingen hele tiden og tlf regning:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå