Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Fikk ikke sett den serien, og vil gjerne se den. Noen som vet om den kommer ut eller har kommet ut på dvd? Eller om den er mulig å finne på nett?
Gjest Tale30 Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 Du finner begge sesongene på dvd. Jeg ser dem på tilbud i ale bokhandler og bensinstasjoner. Veldig fin serie altså!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #3 Skrevet 19. juli 2009 Jeg har begge sesongene på DVD, elsker den serien! Er spilt inn ikke så langt unna her jeg bor.. Gleder meg til sesong 3 begynner igjen på nyåret!
Gjest Tale30 Skrevet 19. juli 2009 #4 Skrevet 19. juli 2009 Det var liksom så utrolig forfriskende å kunne sette seg ned på søndagen og se en serie som bare var positiv. Er så lei av at absolutt alt på tv skal være så negativt.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #5 Skrevet 19. juli 2009 Var høytidssteming her i huset om søndagene når vignetten gikk over skjermen, og popcorn og brus for å kose oss med! Til og med gubben ble frelst(og litt sjarmert av ho Karoline..)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå