Gå til innhold

ARGHHHHH!!!! Jeg blir så forbannet!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så møkk lei foreldre som tror de er så mye bedre enn alle andre!!! Kan ikke alle bare være enige om at vi er forskjellige og at man faktisk kan være glad i barnet sitt selv om man ikke har de bakovervendt i bilen til de er 10??

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig!

Ikke være så fordømmende, det er ingen som er perfekt på alt...

Skrevet

Men de som blir mest provosert vet kanskje med seg selv at de har et forbedringspotensial hihi

Skrevet

Sitt der å le for deg selv du anonym 18:39.

 

Vi har alle et forbedringspotensiale som foreldre, og jeg mener stikk motsatt av deg. De som er bedrevitende og tror de gjør alt riktig, ja, de er så snevrsynte at i deres verden er deres måte å være foreldre på fasiten.

 

Jeg er ikke perfekt, du er ikke perfekt og jeg tviler på at det finnes noe som heter perfekte småbarnsforeldre.

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...