Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Jeg er så møkk lei foreldre som tror de er så mye bedre enn alle andre!!! Kan ikke alle bare være enige om at vi er forskjellige og at man faktisk kan være glad i barnet sitt selv om man ikke har de bakovervendt i bilen til de er 10??
Terese med to jenter Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 Enig! Ikke være så fordømmende, det er ingen som er perfekt på alt...
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #4 Skrevet 19. juli 2009 Men de som blir mest provosert vet kanskje med seg selv at de har et forbedringspotensial hihi
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #5 Skrevet 19. juli 2009 Sitt der å le for deg selv du anonym 18:39. Vi har alle et forbedringspotensiale som foreldre, og jeg mener stikk motsatt av deg. De som er bedrevitende og tror de gjør alt riktig, ja, de er så snevrsynte at i deres verden er deres måte å være foreldre på fasiten. Jeg er ikke perfekt, du er ikke perfekt og jeg tviler på at det finnes noe som heter perfekte småbarnsforeldre. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå