Terese med to jenter Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Er gravid med nummer to nå, 8 uker. Er skikkelig trøtt, la meg klokken ni i går kveld og sov til sju da jenta mi våknet.. Da la jeg meg på sofaen og sov en halvtime mens hun så tv... Har vært sååå trøtt hele dagen, og kommer antagelig til å legge meg like etter henne... Sist jeg var gravid hadde jeg det ikke sånn, kan ikke huske noe var annerledes enn før jeg ble gravid da... Nå er jeg i tillegg til veldig trøtt også uggen og kvalm... Kan det være fordi jeg har bikka 30 siden sist? hehe... at kroppen tåler mindre enn når jeg var 26 og gravid? Eller er det bare så forskjellig uten grunn? Jeg tenker på om det kanskje er en gutt siden jeg fikk jente sist, eller tvillinger... skjelver ved tanken Hva tenker dere`?
_Amanda_ Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 Jeg er også veldig trøtt! I dag spiste jeg middag på jobb, og nå er jeg så trøtt at jeg nesten ikke klarer å holde meg våken foran pc'en. Jeg sovner også mye tidligere på kveld og natt enn jeg pleier, og ønsker meg gjerne en ettermiddagslur.. Selv er jeg 27 år, og har ingen andre graviditeter å sammenligne med, men jammen er jeg TRØTT.
Tonje,kristine Skrevet 19. juli 2009 #3 Skrevet 19. juli 2009 Hjelp å jg kjente mg igjen i dt du beskriver Terese, har dt helt likt som dg. Gravid med barn nr 2, er mega trøtt og har slitt veldig med kvalme i dette svangerskapet. Var ikke slik i formen når jg gikk med dattera mi. Men dt har begynt å bedre seg litt i de siste dagene er nå kommet i uke 9, å håper at dt blir bare bedre og bedre:) Vi gleder oss veldig til familien på 3 skal bli 4:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå