Ksenia & Anjem Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 er en city cross bare med annet understell.. http://2.bp.blogspot.com/_cD2GXo6G5g4/SX4rDmCjM1I/AAAAAAAAAHc/0mGr0tATTfM/s320/Nitro+Black+Croc.jpg synes dere den var fin?
Hikken Skrevet 19. juli 2009 #3 Skrevet 19. juli 2009 Oi, den var fin! Den likte jeg ) (aldri sett den før jeg, så aner ingenting om den) Kan man snu styret?
Ettervinterkommervår Skrevet 19. juli 2009 #4 Skrevet 19. juli 2009 Jeg har Nitro City med hvit bag og svart sporsdel -- er superfornøyd med vognen! Anbefaler også på det sterkeste å kjøpe base til bil og adapter + First Class bilsete- gjør det myyye enklere å gå inn og ut av butikker ol dersom dere skal handle eller et kjapt ærend på et kjøpesenter... Alle som har sett vognen har kommentert hvor fin den er- spes den hvite bagen :-)
Ksenia & Anjem Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2009 Ja den kan snus begge veier..
Ettervinterkommervår Skrevet 19. juli 2009 #6 Skrevet 19. juli 2009 Ja, man kan snu styret- og til og med regulere vinkelen på bagen litt- slik at babyen kan ligge med hodet litt oppover hvis du skjønner hva jeg mener. Den funksjonen har også vært fin nå i sommer for da kan jeg skjerme gutten fra solen ved å regulere vinkelen på bagen...
Ksenia & Anjem Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. juli 2009 den er sikkert deilig å trille med de roterende forhjulene tenker jeg..
Gjest Skrevet 19. juli 2009 #8 Skrevet 19. juli 2009 Har en stående under trappen med Citybag på, mangler bare babyen :-) Synes vognen er kjempefin og fant ut at den virker perfekt til vårt bruk, men har ikke noen erfaringen med en riktig enda. Har hørt veldig mye positivt da, eneste er at den neppe er god på slaps/snø og skogsveier og sånt, men det er ikke vårt bruk uansett, og så er handlenettet under i minste laget. Ellers virker den helt perfekt :-)
Gjest Skrevet 19. juli 2009 #9 Skrevet 19. juli 2009 Nei, man kan ikke snu styret på Nitroen, det er på cersox 360 (?) man kan gjøre det, den er nesten helt lik, men tyngre og har vendbart styre. Jeg vlle valgt uten vendbart styre uansett siden disse vist ofte blir fort slarkete.
Ettervinterkommervår Skrevet 19. juli 2009 #10 Skrevet 19. juli 2009 Man kan snu bagen og sportsdelen på vognen- regner med det er det som menes med å snu styret? I så fall går det an;) Handlebagen under er nok i minste laget, ja, er enig med det... Jeg har kjøpt to "knagger" som kan festes på styret slik at det er mulig å henge poser der...
Gjest Skrevet 19. juli 2009 #11 Skrevet 19. juli 2009 Ja, de kan man snu :-) Men det finnes en vogn der du kan trekke hele styret/håndtaket fra ene siden av vognen til den andre slik at en slipper å snu bagen/sportsvognsdelen. Dette er en ok funksjon på vanlige vogner, men kan blir slarkete, på vogner som Nitroen som har 2 små svingbare hjul, så tror det uansett bare vile blitt tungt å trill med de to små hjulene mot seg.
Ettervinterkommervår Skrevet 19. juli 2009 #12 Skrevet 19. juli 2009 Aha, da skjønner jeg bedre;-) Det forenkler nok prosessen en del ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå