Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Jeg er daglig leder, og har vært det i ett års tid, jeg tok over etter en som har kjørt bedriften langt ned, klarte å få den opp en del, men dalte igjen uten noe synlig grunn (finanskrisen har vel en bitteliten skyld da..), så det er myyyye jobb hele tiden, føler til tider at jeg ikke strekker helt til, at jeg skulle hatt mye mer tid for å få gjort en skikkelig jobb... Jeg trives jo veldig godt i jobben da, liker å ha ansvaret, og bestemme over meg selv og min arbeidstid! Akkurat nå jobber jeg kun dagtid, og hver fjerde helg, men blir jo noe ekstra når noen er syk eller lignende. Samboeren min jobber på sjøen, så de 4 ukene han er borte, må jeg ta meg av ungene selv, og da er det vanskelig å jobbe for de som er syke ol., blir mye styr.. Så nå sitter jeg å vurderer sterkt å bytte jobb, en jobb hvor jeg kan kombinere med å ha unger, hvor arbeidstiden passer med åpningstidene i bhg og sfo. Men jeg må nok rekne med å gå ned i lønn :-p Sitter også å tenker på om det er lurt å bytte nå, kanskje vente til at jeg blir gravid, slik at det blir bedre økonomisk i permisjonen, og at jeg slipper å komme i ny jobb også gå ut i permisjon! Hva ville dere ha gjort? Hvilken jobber passer med å ha barn??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå