Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Tok en test på torsdag morgen og den var svak possittiv,å regner med at jeg er gravid da haha...jippi!!! Men må teste en gang til for å være sikker.men i helgen har jeg fått en del symtomer assa så jeg blir mega skuffa nå om det er negativt i morra,men det er vel ikke mulig eller??? Har halsbrann,vond mage,humørsvingninger så det synger etter og ømme pupper og uteblitt mens med 19dager...noen bemerkninger noen???
Terese med to jenter Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 Hvis den er svakt positiv er den jo positiv, men kjøp en sånn digital test så slipper du tolke Hvordan har du klart å vente sååå lenge før du tok en test? 19 dager uteblitt mens er jo leeenge
Bråksilla og lille pille Skrevet 19. juli 2009 #3 Skrevet 19. juli 2009 Jeg tror du trygt kan teste nå med engang å få positiv test.. så slipper du å vente.... Jeg testet en dag etter IKM på ettermiddagen å den var svakt positiv.. Testet igjen på kvelden dagen etter knall positiv... Lykke til:)
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2009 ja bare det at jeg må på apoteket å kjøpe først hehe....gleder meg til å prøve i morra og gleder meg til lege time om 14dager...sinnsykt sliten hele tiden og veldig trøtt,men ikke mye tid til soving med en på 4 og en ppå 2,5år...godt mannen min er flink da hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå