Gå til innhold

Flere som har menn som sove "hele tida"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min stod opp ca kl 13.30 i dag.. Greit nok, da jenta vår er på ferie hos besteforeldre.. Men nå sover han igjen på sofaen, selv om han har sagt at han ikke skal sove..

Bli så lei når han e sånn.. Eg e nok ekstra hormonell for tida, for vente virkelig på at fødsel skal komme igang, men likevel... Eg spurte for flere timer siden om han kunne ta opp brød, men det ligger fortsatt i frysen.. spurte også om vi snart skulle lage noe mat for en time siden, men da skulle han "bare"... Og når eg spurte om han skulle sove nå igjen, så sier han nei, men ka gjør han da? Jo, han ligge å snorke på sofaen! Ååå, e så lei!

Eg e veldig hormonell nå kjenne eg, merke tårene presse på når eg høre han snorke mens eg skrive dette.. nei, eg får vel se t å gjøre noe... kanskje han vil våkne da.............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er samboeren min også til tider, men så har han dager hvor jeg har kommet hjem så har han rydda hele stua og vaska gulv og begynt på middagen. Så derfor klager jeg ikke på han når han sover for vet at når han har energi så får han gjort masse! Men hadde han sovet hele tida, da hadde jeg blitt ganske lei. Men du får se på det sånn at nå som jenta deres er på ferie og dere "bare" går og venter på en liten en til så kanskje han trenger å sove for å lade opp batteriene til en ny småbarnsperiode? Lykke til i alle fall:)

Skrevet

Næmmen,er du gift med gubben min også? Kremt.... Joda, her er en sover også.... Jeg blir også veldig oppgitt men vet ikke hva jeg kan gjøre med det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...