Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Jeg er totalt uten ideer for hvordan vi skal organisere bursdagen til min snart 3 år gamle sønn. Vi har sent ut innbydelser, så den jobber er gjort. Bursdagen skal vare i 2 timer, og jeg har tenkt å servere pølser og kaker. Trenger tips til aktiviteter og skisser over tidsskjema. Ideer mottas med stor takk. Nervøsa og ektemann
♡ A & E ♡ Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 Vi skal ha 3 års feiring om en uke og har ikke store arrangerte planer. Siden mange er borte i ferien blir det både voksne og barn. Vi lager sjokoladekake og bløtkake og har godteri, is, sjokolade og kjeks utenom.Eneste aktivitet vi skal ha er å fiske i fiskedamen. Vi har en fiskedam og barna slenger snøret utenfor trappa med hjelp fra en voksen og i trappa står jeg og hekter på godteposer også kan de fiske den opp. Det går jo an å ta de med ut på lekeplass, fotballbane etc om det er fint vær. man kan ha en engangs papirduk der barna får tegne på den slik at bursdagsbarnet har et minne fra bursdagen sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå