Gå til innhold

Anpusten av ingenting...


Nordland&hikketrollet=)

Anbefalte innlegg

Jeg tåler ingenting om dagen, det er helt tragisk. Å gå opp trapper så er jeg så sliten,har hjerteklapp og puster som en gal lenge før jeg får normal hvilepuls. Går jeg kanskje 500m normal gange så blir jeg sliten. Så tragisk, hvorfor er det sånn? Er det flere som har det sånn?

Har følelsen av at det ikke er nok oksygen i lufta jeg puster:/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slapp av, det er helt normalt. Babyen vokser og presser seg oppover mot lungene dine. Hvis det er noen trøst så synker snart magen nedover så du får bedre plass til lungene dine!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også slik. En følelse av total utmmattelse, må bare sette meg ned ved første mulighet. Veldig uvant, og føler meg svært dårlig trent ;p...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...Godt å høre at det er normalt og at jeg ikke er alene om det=)

 

Meen noo er det ikke lenge til så jeg får bare holde ut:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"bra" å høre at andre også har det slik. trudde det var min kondisjon som var helt ute å kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt det på samme måte lenge, og det har ikke blitt bedre... men jeg trøster meg med at resultatet blir bra:)

 

Det er temmelig uvant å føle at en ikke har kondisjon i det hele tatt, det føles nesten som om jeg har ligget på sofaen hele livet mitt, og den minste bakke, trapp eller litt fort gange så må jeg også sette meg ned og få pusten tilbake. Noen ganger opplevde jeg det som om jeg skulle besvime, men da var det bare å bøye hodet ned litt (hvis det var folk rundt, gjorde jeg som om jeg klødde på leggen:)), men jeg bare smiler og vet at restultatet blir bra om noen få uker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...