Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Kan ikke fatte og tro at e kom inn:) er så glad! Nesten 400søkere,25 plasser og 50% av de plassene går til de som kommer direkte fra vgs!! JA JA JA=D I en alder av 27 år skal jeg begynne på skolen igjen:) og er ferdigutdanna rett før fylte 30 år:O...med to barn;) Men må innrømme at jeg gruer meg litt:S Lenge siden jeg satt på skolebenken sist (5,5år siden)..og selvtilliten min er ikke som den engang var. Sitter jeg der som ei gammel skrukke sammen med de freeeshe 19åringene;) Men gleder meg for det!!! Flere som skal begynne på skolen igjen til høsten???
Gjest Tale30 Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 Så utrolig bra! Gratulerer gratulerer. Hvilken utdanning er det?
Gjest Skrevet 19. juli 2009 #3 Skrevet 19. juli 2009 Gratulerer masse med skoleplass:) Jeg har kommet inn på videreutdanning, men skal i beste fall utsette det ett år:)
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #4 Skrevet 19. juli 2009 Gratulerer så masse. Ingen fare, er som regel stort spenn i aldersgruppen. Noen rett fra vgs og noen rett før pensjonsalder. Lykke til ;-)
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #5 Skrevet 19. juli 2009 Er høyskoleutdanning=) Handel og ledelse. Ja hehe, e og ungdommene;) hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå