Gå til innhold

JAAAAA=D E KOM INN PÅ SKOLE=D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke fatte og tro at e kom inn:) er så glad!

Nesten 400søkere,25 plasser og 50% av de plassene går til de som kommer direkte fra vgs!! JA JA JA=D I en alder av 27 år skal jeg begynne på skolen igjen:) og er ferdigutdanna rett før fylte 30 år:O...med to barn;)

 

Men må innrømme at jeg gruer meg litt:S Lenge siden jeg satt på skolebenken sist (5,5år siden)..og selvtilliten min er ikke som den engang var. Sitter jeg der som ei gammel skrukke sammen med de freeeshe 19åringene;) Men gleder meg for det!!!

 

Flere som skal begynne på skolen igjen til høsten???

 

 

Videoannonse
Annonse
Gjest Tale30
Skrevet

Så utrolig bra! Gratulerer gratulerer.

 

Hvilken utdanning er det?

Skrevet

Gratulerer masse med skoleplass:)

 

Jeg har kommet inn på videreutdanning, men skal i beste fall utsette det ett år:)

Skrevet

Gratulerer så masse.

 

Ingen fare, er som regel stort spenn i aldersgruppen. Noen rett fra vgs og noen rett før pensjonsalder.

 

Lykke til ;-)

Skrevet

Er høyskoleutdanning=) Handel og ledelse. Ja hehe, e og ungdommene;)

 

 

 

hi

Skrevet

Takk alle sammen:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...