Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Ungene min får ikke de der grønne stygge stripene som frisører spør om ungene vil ha. Kan de ikke la være å spørre? Hvis noen vil ha. Helt greit, men vent til vi spør etter det.
line_mor Skrevet 19. juli 2009 #3 Skrevet 19. juli 2009 hei, vi har striper i alle farger vi, vi må jo spørre for at dere skal vite at vi har det, er jo bare å vaske ut da, da må du heller tenke litt på hve ungen vill, eller om dere har en avtale på forhånd om den får eller ikke,
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #4 Skrevet 19. juli 2009 Hæ. Spør dere vireklig ungene om de vil ha striper?????? Det får da være måte på. Er det for at dere da ikke tror foreldrene tørr si nei for å unngå hyl og skrik? Det vil jeg ha meg frabedt om jeg skal ta med ungene til frisøk. Kanskje like greit at jeg bare fortsetter å klippe de selv. Sparer penger og slipper slike dumheter. Barn skal ikke ha farve i håret.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #5 Skrevet 19. juli 2009 Jeg er frisør, har klippet mange barn, men ALDRI spurt om de vil ha striper.. Hvorfor skulle jeg det? Tror ikke det er mange frisører som gjør dette?
Alle gode ting er 3:) Skrevet 19. juli 2009 #6 Skrevet 19. juli 2009 Mange barn syns det er kjedelig eller skummelt hos frisøren, så med litt farge i håret blir det jo litt stas for dem:) Og det er jo bare å vaske håret så forsvinner det igjen.. Skjønner ikke helt problemet jeg??
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #8 Skrevet 19. juli 2009 Ikke der ungene mine klippes ) Dritstygt, men ungene synes det er stas, så da lar jeg de få det..Men jeg kjøper ikke slik spray til de da..De får sette det på ønskelista si til nissen i såfall:o)
Alle gode ting er 3:) Skrevet 19. juli 2009 #9 Skrevet 19. juli 2009 Der jeg jobbet tok vi ikke betalt for det ihvertfall.. Vet ikke hva som er vanlig andre steder da.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #10 Skrevet 19. juli 2009 Det er snakk om sprayfarge som vaskes ut med en gang da.. Ikke striper.. Djiiis.. Ikke koster det ekstra heller.. Snakk om å ikke unne ungene sine noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå