Gå til innhold

Jeg lengter til barnehagestart igjen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud! Hver dag i fire uker hjemme, noen småturer gjør vi jo, men allikevel. Har en på 3 år og en på snart 4 mnd. Det er et vanvittig mas fra morgen til kveld. Har ingen å leke med dessverre. Sukk!!! Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ei på 2.5 år og en på 8 mnd. og gleder meg også til jenta begynner 2 dager i barnehage. Har vært hjemme med dem siden hun ble født så da er det jo mer en vane og lettere å takle kanskje.

Skrevet

Ja, å være alene med dem støtt må virkelig være en prøvelse. Så flink du er! Jeg har jo hatt dem alene også med sjukdom og sånn. Eldste er så dårlig til å leke sejør, vi må aktivisere og finne på hele tida.

Skrevet

Hei. Skjønner hva du mener;) Hos oss var de første dagene værst før vi liksom "ble vant" til å være hjemme alle sammen. Å komme seg ut og være ute sammen er alfa omega her iallefall. Da har alle sammen det moro. Blir vi sittende inne så er det til tider et mareritt.

Jeg er fullgåtte 30 uker i dag, har tre fra før på 4, 2,5 og snart 1 år. Vi er hjemme i ferien fordi far i huset skal pusse opp kjelleren. Derfor blir det mye på meg i vendingene. Vi var litt "lure" og tok ei uke ferie fra barnehagen i mai og ei i juni. Dermed har vi bare 3 uker nå, og ei hvor det er bare oss voksne og hun minste hjemme.

Kom dere ut er vel mitt tips til deg, og like greit å innse med det samme at du får ikke gjort noe annet disse ukene enn å ståke med de små terroristene;)

Skrevet

Sant, sant. Vi har vært i bassenget i dag, men det høljregner, så vil helst ikke ut nå. Men mulig det blir nødvendig. Nå sitter jeg litt her med eldstemann. En stakket stund. :-)

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Haha. barnehagen til datteren min har feriestengt. Jeg er gravid i uke 25 med tvillinger.. Så det tar på. Hadde nesten vært bedre om hun begynte i barnehagen for første gang i august fordi jeg var blitt så godt vant med at hun gikk i bhg ;-) Nå begynner det å bli en fin og god vane og gruer meg til hun begynner..

Syns det er godt med søleværet, liker å kose oss ute i det:)

Skrevet

Jeg elsker barnet mitt, og hun er verdens beste, men GUUUUUUUD som vi lengter etter barnehagen...!!!

Hun sier det til og med selv, at hun gleder seg til å begynne igjen. Til uka begynner samboer på jobb igjen, jeg har 7 uker til termin, ting begynner å bli tuuuungt.... Hehe. Ferie ble ganske uaktuelt i år, vi får ta med lillebror og Soff et sted neste år. Skal en liten tur til Kiel med svigers neste helg, også er det barnehage igjen for alle penga!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...