Gå til innhold

Farging av hår og barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte av ei jeg jobba med at hun farget håret på sin 11 årige datter fordi hun hadde så kjedelig kummunefarget hår. Jeg holdt på å gå i bakken. Finnes det slike mødre? Eneste jeg klarte å lure på om ungen selv hadde ytret ønske om det, men nei sa moren. Hun ville bare hjelpe ungen til å se litt friskere ut. Hadde gjort det med sønnen sin også.

Bare jeg som er sjokkert og gammeldags?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det er så mye rart som går rundt på 2 bein at det er ikke til å tro, bare les på disse sidene også, så får du det bare bekreftet...!!!

Skrevet

Jeg stripet håret på datteren min da hun var 5-6 år.. Bare fordi hun maste pga jeg hadde gjort det, så hun skulle få prøve..:) Hun har lyst til å farge håret lysere nå også (hun er 8 år), men har ikke gjort det enda, siden det blir lysere i sola uansett, og da kan det bli misfarget og fælt hvis hun farger det lysere.. Så da ville hun vente til høsten.. :)

Skrevet

Jenta mi på nesten 12 år har farget håret par ganger. Etter ønske fra henne selv. Synes ikke det er så ille i forhold til andre ting. Slipp opp på et sted og hold igjen på et annet. Fungerer fint her. Men ville ikke gjort det om det ikke var fordi hun veldig ville selv. Unødvendig å ødelegge noe som var fint i utgangspunktet.

Mamman til min x sine barn, er vel hakket værre. Hun brukte tanspray på jenta si på 3 år fordi hun synes hun var så blek.

Skrevet

Ser hvor gammel jeg er. Jeg detter faktisk om når jeg hører at noen bruker tanspray på ei tre år gammel jente. Men kom ikke å klag eller skyld på samfunnet når jentene deres har fått anoreksi.

Skrevet

Farging av hår er greit. Og farging av barn er bra for det fargerike fellesskap. Ellers går det stort sett bare i lys-rosa og brun-toner.

Skrevet

Åja, de der foreldrene finnes. Jeg vet ei som stripet håret til ungen, for det så så mye friskere ut, mente hun. Ungen var da 3-5 år når hun startet med det....... Hun farget også håret til sin jente på ca 10, nettopp pga "kjedelig" farge.

Så slike foreldre finnes sikkert flere av enn vi tror;)

Jeg mener dette kommer tidsnok, og ikke er nødvendig å gjøre så lenge barna er små. Det gjelder også hull i ørene og slikt.

Skrevet

Fy F*** !

kunne ønske vi kunne la barn være barn !!!

Skrevet

Seriøst??

Er det virkelig foreldre som farger/striper barna sitt hår??

Snakk om å være skikkelig SYK i planeten...

Er det om å gjøre barna sine syke?Enhver oppegående person vet jo at det er langt fra sunt å gjøre det med små hoder...

Man lar jo ikke barna få bestemme noe sånt!!!!!

Bare til å innrømme det....det KUN for at dere mødre vil at barna skal se søtere ut,fyy faen sier jeg bare,enkelte skulle slett ikke hatt barn...

Tenk å gi dem dårlig selvtillit så tidlig i barndommen,istedet for å bygge den OPP...

Skrevet

Enig med deg,annie 23.40

De kan ikke være riktig kloke....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...