Gå til innhold

når fikk ere mensen igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er snart tre måneder siden fødsel.. jeg ammer ikke... og har ikke fått mensen igjen... har hatt småmurring i magen i et par uker nå, men.. den kommer jo ikke... Når fikk dere mensen etter fødsel og hvordan var det for dere når den kom?.. hadde dere småvondt en stund og så løsnet det?.. eller, kom den plutselig?.. og.. når den først kom, var det da regelmessig med en gang, en gang i måneden som før?..

takker for svar fra både ammende og flaske-mødre-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

setter pris på svar :-)

Skrevet

Hadde litt murringar sånn av og på 1-2 mnd før mensen kom tilbake etter siste fødsel i alle fall. Blei ikkje regelmessig med det same, har egentlig ikkje blitt regelmessig i det heile tatt, men tenker det er minipillene sin feil. Hugsar ikkje korleis det var med murring og sånn etter første fødsel.

Med eldste fekk eg mensen tilbake 7 mnd etter fødselen (fullamma til 6 mnd, nattamma til 1 veke før mensen kom tilbake).

Med lille fekk eg mensen tilbake ca 9,5 mnd etter fødselen (fullamma til 10,5 mnd).

Skrevet

har ikke fått den ennå,eller kanskje uten at jeg vet det..

han er 13 mnd nå og jeg ammet til han var 1 år + at jeg går på hormonspiral = lite blødninger sa legen..

Skrevet

fullammet frem til 6 mnd. Rett før jeg sluttet å fullamme kom mensen. Tror den kom helt sånn plutselig. Var uregelmessig helt frem til jeg sluttet å amme. Da ble den stabil etter en syklus.

Skrevet

Fikk den 4 mnd etter fødsel. Jeg fullammet og ammet veldig mye... Var kanskje ikke helt regelmessig, men nesten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...