Gå til innhold

Fått tilbake mensen etter 8 uker... Hva skjer...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde ikke det var vanlig å få den tilbake SÅ fort?? Siden jeg ammer...

Er jo bare litt over 2 uker siden jeg sluttet å blø i forbindelse med fødsel... :(

Noen andre som har fått den så tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, ja jeg fikk den igjen 10 uker etter fødsel. Kjipt, jeg fullammet også. Har hatt den regelmessig siden, og det er 8 mnd siden fødsel. Eneste positive er at mensensmertene har forsvunnet helt, og jeg pleide å ha veldig vondt.

Skrevet

Jeg fikk den først etter 4 mnd, men det er nok ikke helt uvanlig å få den igjen så fort heller nei- dessverre;)

Skrevet

Jepp.. Fikk den tilbake 5,5 uker etter fødselen til tross for at jeg fullammer.. Begynte med Cerazette 1 uke etterpå og begynte å blø på nytt en uke etter det. Hadde håpet på en lang mensfri periode, men den gang ei! Har ikke hatt mensen siden, er nå 2,5 mnd siden fødsel.

Skrevet

Om det er noke trøst, så slipper du i allefall å gå å lure på om den kjeme tilbake i det heile tatt, eller ha noia for å vere gravid igjen...:P (har gått over 9mnd no, og ingen teikn til den...*angst!* )

Skrevet

Fikk nøyaktig etter 8 uker jeg også. Og var like overrasket som deg siden jeg også ammer. Begynte på cerazette og etter det har det bare vært tull med blødningene.

Æsj. Lurer på om jeg skal nekte og heller kreve kondom.

Skrevet

Fullpumper jeg da, men hormonelt går det jo for det samme. fikk mensen tilbake etter 8 uker jeg også.

Begynte på Cerazette rett etterpå, siden har jeg ikke hatt mens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...