Lille & Bittelille Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Jeg trodde jeg skulle gli fint gjennom de første mnd, uten kvalme.. Men den gang ei! De siste par dagene har jeg mistet all energi, bare lagt og synes synd i meg selv.. Nesten ihvertfall.. Samvittigheten gnager, når jeg har en jente på 3 som også krever sitt.. Heldigvis er pappaen hjemme og kan ta seg av henne, men likevel - det er noen ganger mamma hun vil leke med, ikke alltid pappa.. Jeg gjør så godt jeg kan, men føler nå at det er langt fra godt nok! Hele dagen er jeg kvalm. Jeg kaster ikke opp, men skulle faktisk ønske det noen ganger! Bare for å føle at jeg blir kvitt litt av kvalmen. Men slik var det sist også, og jeg vet jo at jeg egentlig er heldig som ikke kaster opp.. Nå er alt bare fælt, og ikke det minste moro! Om noen dager reiser mannen i nordsjøen og blir vekke to uker. Herregud, det gruer jeg meg til!! Men... Om noen uker er forhåpentligvis formen bedre, og jeg kan glede meg over den voksende magen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå