Gjest Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Går melkeproduksjonen ned når man blir gravid på nytt? Eller kan smaken bli rar på melken som når man har mensen? Har ei på 10 mnd som jeg ammer enda, men det virker som produksjonen har gått drastisk ned nå som jeg er gravid igjen. Noe som resulterer i at hun ligger å biter i puppen fordi det ikke kommer melk. Noe som selvfølgelig resulterer i at jeg ikke får så lyst til å amme mer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå