snart prinsesse nr 2 Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Jeg har termin på onsdag, og har ikke lagt på meg noe de siste tre ukene, har gått ned ca 0,5 kg. Har da totalt gått opp 12,5 kg. Blir litt bekymret for om babyen ikke tar til seg næring. Er det noen som har vært borti det samme? Kjenner mye liv heldigvis.
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 Slik har det vært med meg de to siste svangerskap. Men magen vokser og alt ser bra ut (vært på to UL i det siste) Legen mener jeg går ned i vekt og babyen vokser. Stemte sist, da jenta vår veide 4110 kg og så ikke ut til å ha lidd noen nød Satser på at det samme skjer. Orker ikke så mye mat, men spiser sunt og passe jevnlig, selv om det er små mengder.. Lagt på meg 9 kg til sammen og gått ned litt i det siste. Hadde 6-7 kg for mye da jeg ble gravid, så det er nok ingen kriste. Du kan jo få en ekstra UL om du bekymrer deg, men kjenner du mye liv, burde det ikke bety noe..
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 19. juli 2009 #3 Skrevet 19. juli 2009 Jeg har også gått ned i vekt siste ukene. Jordmor mente det var pga når det var så varmt så får vi gravide mer vann i kroppen, og nå som det er kjøligere så får vi mindre, ergo så veier vi mindre også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå