Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

de 4 første mnd kjøpte jeg bare pampers.men så gikk jeg over til first price.dobbelt så billig å i tillegg lekker de ikke .å det gjorde pampers.flere som bruker billig bleier...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp- samme her, og har observert det samme som deg! Halvparten av prisen OG bedre kvalitet!! Må si at jeg tvilte på kvaliteten til FP-bleiene i begynnelsen og kjøpte dem kun pga prisen. men så oppdaget jeg at de var jo BEDRE enn både pampers og libero!! Ingen lekasjer, og de går lenger opp foran og bak så ikke avføring kom over kanten. En annen ting er at jenta vår ikke har hatt bleieutslett med First Price. Men et par ganger har vi hatt Liberopakker (på tur, for de er mindre) og begge gangene har hun fått skikkelig sårt bleieutslett. Så her er det kun FP som gjelder:)

Skrevet

Vi bruker landlord her i huset. 56 bleier for 36 kr :)

Kjempe bra bleier, ingen utslett eller lekasjer :D

Skrevet

hvor får man kjøpt FP bleier?

Skrevet

de får du kjøpt på kiwi og meny.

Skrevet

Vi bruker også Landlord bleiene. Veldig fornøyd med de.

Skrevet

hvor kjøper man landlord da? aldri hørt om de før

Skrevet

Liker billige bleier ja;) Selv kjøper jeg coop sine bleier, veldig billige og veldig gode er de også. Har du coop kort koster de bare 20 kr for en pakke på prix... Det blir mange kroner og spare det;)

Skrevet

Jeg har brukt pampers og libero i 2 år. Så prøvde jeg FP for noen mnd. siden, å de er jo kjempebra! Har ikke hatt noe lekkasje (heller ikke med pampers eller libero), men de er jo mye billigere. I tillegg er de gode og myke.

Har prøvd landlord sine, men de syns jeg virket så harde og stive. Men har a brukt de også innimellom, å ingen lekkasje der heller.

Skrevet

hva koster FP bleiene,og hvor mange er det i pakken?

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Jeg syns FP UP&GO er helt ok, men de er så harde og litt trange på hos jenta mi så vi bruker de ikke. Mulig de er mye bedre til barn som ikke går...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...