Gjest Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 så du den ene tråden jeg skrev til deg? Finner den ikke nå Skrev iallefall dette : Jeg var på ikea,og så kom jeg på at jenta di elsker sånne merkelapper,og da tenkte å tipse deg om at bamsene på ikea har jo GEDIGNE merkelapper!! Så det er vel midt i blinken for henne Men det vet du vel kanskje Adrian elsker de han!
Gjest Tale30 Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 Hei Så utrolig koselig at du husket på oss! Det der skal jeg helt klart sjekke ut. Ikke så lange veien til Sveriges stolthet. Tusen takk for tips, du er en knupp!
Gjest Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Bare hyggelig Adrian har 4 bamser fra ikea han,og det er merkelappene som er kjekkest Men i dag fikk han min gamle max mekker bamse,å herregud som han likte den! Snakka som bare det og skulle spise den opp hehe.
Gjest Tale30 Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 Åh, så søt han er da Glder meg masse til jenta mi begynner å snakke. Nå fokuserer hun mest på å tygge på disse vaskelappene, hehe. Eller.. hvis hun blir sint så kjefter hun. Dersom man står langt unna høres det ut som om hun sier setninger for hun varierer tonefallet. Den kjeftesmella da, med et utrolig innbitt raseri i stemmen, hun freser rett og slett. Hehe, hun blir en liten lemen tenker jeg
Gjest Skrevet 20. juli 2009 #5 Skrevet 20. juli 2009 Han snakker ikke ord altså,bare sånn hyl Han er 7 mnd Adrian freser og! Er jo så morsomt å høre på hehe. Og så peser han som en hund når jeg skal amme han og drar frem puppen hehe. De er så søte de små Nå har han funnet ut at han kan komme seg opp på kne og holde på kanten på senga si,så han er jo umulius å legge Jaja,kan egentlig ikke klage heller,sjamøren som han er hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå