Svensk tjej Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Hej, ibland när jag känner på magen känner jag bara en puls och inga sparkar. Andra gånger är det bara sparkar jag känner och ingen puls. Vet inte om det är min puls eller babyns, men är det någon som har varit med om denna puls när man känner på magen och har frågat någon om det?
lillegull2imagen Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 Det er nok din puls du kjenner, tror det er umulig å kjenne babyens puls utenpå magen med bare hånda. jeg har veldig sterk puls når jeg er gravid, kan se den på magen. mannen min klarer ikke å kjenne at babyen sparker pga at han ikke kjenner hva som er pulsen og hva som er de enda svake sparkene. man har 50 % større blodgjennomstrømming når man er gravid sa legen til meg. Dessuten, babyens puls er ca dobbelt så rask som din, du hører godt forskjell om du får høre den når du er til jordmor eller lege:)
Svensk tjej Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2009 MMM, tänkte det var min, men konstgt att man känner den ibland och ibland inte? Då när jag känner pulsen känner jag inga sparkar.Annars är det ju helt lugnt och bara en spark om det kommer någon...märkligt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå