ツWonderfull Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Var dere fornøyde? Hvor var dere? Er det billig å spise/drikke der?
It's all about me Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 Har vært der en gang og aldri mer. Mer slitsomt folk skal du lete lenge etter. Maten var billig og grei, men måtte lete opp de bra stedene, de var det ikke overflod av. Drinker kan de ikke lage, så å kose deg med en paraplydrink i kveldsvarmen kan du bare glemme. Var Susse eller noe sånt, har fortrengt nøyaktig hva det het. Eneste som er bra med Tunisia er at det er knallvarmt der (den verste dagen var det 47 i skyggen).
ツWonderfull Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2009 hehe, såpass altså... ramlet over en billig tur fra Oslo nå i august, synes det virket så fint der....men hjelper ikke om det er fint om ikke det er bra...
Gulosten™ Skrevet 19. juli 2009 #4 Skrevet 19. juli 2009 Hvis du liker 50 varmegrader er det sikkert fint
It's all about me Skrevet 19. juli 2009 #5 Skrevet 19. juli 2009 Det er vel en grunn til at det er billig å reise dit. I tillegg til at mennene er innpåslitne der og nesten bærer deg inn i butikkene ser alle stygt på deg hvis du går med for lite klær eller for korte skjørt. Fint kan det tenkes at det er der, men det er ikke det som fremheves når jeg tenker tilbake.
Alyssa Skrevet 19. juli 2009 #6 Skrevet 19. juli 2009 Vi var i Sousse. Helt greit, veldig billig mat og drikke. Fine strender. En del å kikke på og handle, men de er veldig innpåslitne. Bruk solbriller, det hjelper så de ikke møter blikket ditt, hehe. Hadde aldri dratt dit med små barn.
rima Skrevet 19. juli 2009 #7 Skrevet 19. juli 2009 Jeg og mannen min var der før vi fikk barn. Vi handlet kjempemye treprodukter og keramikk, men pruta jo selvfølgelig så vi skjemtes. Det er som de over her sier - innpåslitne selgere som nok ikke tar nei for et nei, men som en innvitt til forhandlinger. Men om en er klar over det og er hard tilbake, så går det greit. Ville aldri dratt dit nå som vi har fått barn...
rima Skrevet 19. juli 2009 #8 Skrevet 19. juli 2009 Vi var forresten i Monastir. Spiste utrolig mye god mat for en billig penge! Var fornøyd med turen fordi vi visste hva vi dro til!
Miss Dynamite Skrevet 19. juli 2009 #9 Skrevet 19. juli 2009 jeg elsker tunisia!!!! og jeg hadde dratt på dagen, hvis jeg hadde hatt sjansen!!!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 19. juli 2009 #10 Skrevet 19. juli 2009 Har vært i Djerba på all inclusivehotell med Apollo. Var kjempefornøyd og gleder oss til å dra tilbake )
Gjest Skrevet 19. juli 2009 #11 Skrevet 19. juli 2009 Har vært i Hammamet og reiste med apollo. Kjempefin tur og flott reisemål. Min erfaring er at tunisere (heter det det?) er langt mindre innpåsliten enn f.eks tyrkere (der fikk jeg hetta). Det kommer såklart litt an på hvor du går hen, men jeg synes ikke det var noe problem å ha en veldig avslappende og fin ferie. Husk bare å velge hotell med endel stjerner (4 eller 5). Standarden der er ikke helt den samme som i Norge. Og en annen ting, det kan være veeeeeldig varmt i slutten av juli, men i mine øyne er ikke det noe negativt ;-) God tur!
It's all about me Skrevet 19. juli 2009 #12 Skrevet 19. juli 2009 Har vært i Tyrkia også (Side) og der var de ikke inpåslitne i det hele tatt i forhold. En annen ting med Tunisia som gjør at jeg aldri kommer til å reise tilbake er at det er vanlig å ikke få lov av hotellet å ta med mat og drikke utifra inn på rommet. Vi ble advart om dette på bussen fra flyplassen men valgte å overhøre det. I døra ble vi stoppet av dørvakta som skulle se hva vi hadde i posene og beslagla all drikke og spiendes ting utenom godis. Senere fikk vi tilbake noe krydder og 2 flasker vin som vi hadde kjøpt for å ha med hjem. Men det var ikke lett. Et så sært land gidder ikke jeg sponse med en eneste turistkrone igjen.
Gjest Skrevet 19. juli 2009 #13 Skrevet 19. juli 2009 Det var ikke noe problem på vårt hotell i hvertfall, så det varierer vel fra sted til sted (der som over alt ellers) ;-) Men jeg er enig med deg i dårlige drinker, men for min del ble det veid opp av nydelig te, vannpiper og gode viner :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå