Gå til innhold

100% planlagt uke 4+5


InIr

Anbefalte innlegg

Hei, ny her inne...

 

Hadde overbevist meg selv om at vi måtte prøve en stund pga maaange år med p-pillen, men det gikk på andre forsøk! Fått time til første kontroll i slutten av august. Lenge å vente synes jeg...

 

Tør ikke helt å glede meg enda, synes det er så mye fokus på SA og MA på disse gravid-sidene. Heldigvis skal vi på to ukers ferie uten tilgang til internett - for mye informasjon er ikke sunt!

 

Har lite symptomer nå, bittelitt uvel når det går lenge mellom måltidene og noe mer gjesping enn vanlig. Symptomene var mye sterkere før jeg testet postivt; jeg visste jeg var gravid selv om testen første gang var negativ. Var oppblåst, tissetrengt, uvel og sulten i en hel uke før jeg testet postivit. Deretter har det bare blitt bedre... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen i troen på at det kom til å ta lang tid etter mange år med p-piller, men også for oss gikk det på første forsøk... Føler meg heldig, samtidig som jeg hadde forventet at det skulle ta litt lenger tid og derfor føltes det nesten litt uforbredt også:-)

 

Tør heller ikke helt å glede meg enda, det er jo en sjanse for at det ikke skal gå. Men enig med du - jo mer man leser om det jo reddere blir man. Og det er jo lite man får gjort fra eller til...

 

Min samboer skjønte at jeg var gravid en uke etter unnfangelsen, jeg turte ikke håpe på det allerede da. Nå er jeg 7+1 og det svinger litt hvor kvalm jeg er, hvis jeg sørger for å spise ofte og sove nok er jeg i så god form at det nesten ikke merkes. Om det derimot tar lang tid mellom måltidene og jeg ikke har sovet nok, kommer monsteret frem i meg:-) Jeg har introdusert barna til en venninne av meg for "tante grusom", en ny side av meg selv som jeg ikke har stiftet bekjentskap med tidligere (ikke barna heller). Så om de ikke vet helt hva som skjer med meg, så vet de i høyeste grad at det skjer noe:-)

 

Lykke til og kos deg på ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...