Gå til innhold

Jeg bare blør og blør og blør.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter et par ukers opphold er det nå påan igjen.. Det kommer ikke så mye i bindet men når jeg er på toalettet bare renner og renner det.. (beklager detaljene!) I natt har jeg stått opp 3 ganger for jeg har kjent at jeg må på do for det kommer noe,,

Er små øm og opplåst i magen.. HAr blødd tidliger i dette sv.skapet og fått to ul for det, men det er nå 4 uker siden, likevel føler jeg at jeg kan ikke be om mer siden jeg føler at de har sjekket meg og mener jeg må bare ta blødningene som de kommer. Men ingen har fortalt hvorfor jeg blør..

Jaja, dagens lille hjertesukk fra meg, er nå 13+4 forresten...

Videoannonse
Annonse
Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Jeg syns du skal ringe fødeavdelingen og si at du blør og blør.. Det er jo ikke bra.

Skrevet

Kan sikkert være lurt å sjekke regelmessig siden du blør så masse. Er lov å mase litt når man er bekymret. Gå til en privat gynekolog dersom de ikke vil sende deg til ul på sykehuset flere ganger. Koster ca 350 kr, og er vel verdt pengene!

Skrevet

Tusen takk for mange og gode svar..

Jeg ringte sykehuset idag og snakket med en lege.. Han spurte masse spm og konkluderte til slutt med at de ikke hadde en akutt situasjon her siden blødningen hadde stoppet fra igår til idag.. (disse har selvsagt begynt igjen nå typisk nok) Ingen ul foreløpig siden ikke det er store smerter eller blir veldig mye blod, han nevnte også klumper, men sist jeg var på ul så sa legen da at det gjorde ingenting om det kom klumper så lenge det ikke var smerter.. Håper dette stemmer for jeghar hatt noen..

Så nå sitter jeg her, nok en gang uten å være klokere, orker ingenting og er sur og grinete på mannen min stakkar..

Ble mye syting på denne tråden her, men nå må jeg bare få det ut....

Skrevet

Under forrige svangerskap blødde jeg slik som du beskriver. Jeg fikk ul hver gang, for det er bedre å vite enn å gå å undre. Nå da jeg ble gravid igjen viste det seg at jeg begynte å blø igjen, fikk ul med engang. Fikk også beskjed om at jeg bare skulle ringe dersom det ble mer... (noe det heldigvis ikke har blitt ennå)

STÅ PÅ! Det beste er at mor er trygg på at alt er bra med babyspiren:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...