Ranveig R Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Vurderer å kjøpe ei billig, eldre Simovogn (99-modell trur eg) som lille kan bruke til å sove i (er møkk lei Quinny'en som er trang, utruleg lite lun, ustødig og har ca NULL handlekorg), men lurer på om det er mulig å bytte hjul? Er tross alt meir komfortabelt å trille med lufthjul. Har ei Simo bagvogn som ikkje er i bruk no, tenk om eg berre kunne "lånt" hjulene frå den... Nokon som veit?
Synnøve_Solbakken Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 Vet om ei som gjorde det, funket fint det Eneste er at hjulene tok litt borti understellet når det var veldig humpete, for akslingen (?) er ikke så lang på de gamle vognene, så hjulene kommer litt nærme understellet. Skjønte du hva jeg mente??
Gjest Skrevet 19. juli 2009 #3 Skrevet 19. juli 2009 Vi hadde en gammel Simovogn før (98 modell), og den gikk det an å bytte hjul på om vi ville, men det var så dyrt (1500 kr tror ejg det var) fordi de måtte tilpasses at vi fant ut det ikke var vits i siden vi ville ha ny vogn etterhvert uansett. Endte faktisk med samme vogn som deg, og er helt enig med deg der, Quinnyen er noe møkk etter et par år! Håper den vi har kjøpt nå er bedre ;-) Du får ringe en Simo forhandler og spørre hvordan de løser dette nå, kan jo vre det er mye billigere nå enn den gangen vi spurte, for det er en del år siden.
Ranveig R Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2009 Takk for svar. Tenker vi kanskje skal prøve å finne ei nyare sportsvogn heller, viss vi får tak i det. Har jo tenkt å ha eit barn til ein gong, så det er gjerne like greitt om den er litt nyare enn 10 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå