Gå til innhold

Ble holdt våken mange timer i natt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke av at jeg måtte på tisse ofte. Ikke av at vesla i magen laget sirkus (hun sov hun flinke jenta). Ikke av 2 åringen som har vært mye urolig på natten siste 2-3 ukene, men flinke gutten sov faktisk akkurat i natt. Ikke av de andre 2 barna heller, men de pleier jo å sove godt. Ikke av halsbrann. Ikke av bekkensmerter, selv om det verket litt...

Neida, ble holdt våken av en flue!!! Hver gang jeg slomret litt og nesten sovnet, så landet det jæ*** beistet på meg og tok en liten spasertur slik at jeg skvatt til og viftet den bort. I 3,5 time holdt den på slik... grrr... Fant den ikke igjen når jeg så etter den slik at jeg kunne kverke den heller, men hver gang jeg nesten, men bare nesten var sovnet... Jeg _hater_ fluer altså! Kan man lage noe slags fluepapir selv tror dere? Når man ikke har honning liggende. Ønsker ikke en gjentakelse av dette... *gjespe*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe - definitivt fødeklar!

lykke til!

Skrevet

Hehe... Litt småhissig ja, men det var sinnsykt plagsomt! Første natten på mange uker minstegutten faktisk ikke har vekket oss, og så en helv*** flue av alle ting *mumle, mumle*

Skrevet

Jeg HATER fluer på rommet! Og det kommer masse fluer her,så derfor har jeg kjøpt sånn fluesmekker med strøm hehe :P Smiler godt da om jeg våkner av den bzzzzzzzzzz lyden,da er det frem med den og vips s¨ligger den på gulvet ;)

Skrevet

Jammen, det krever jo at en faktisk ser fluen, jeg klarte ikke å finne den når den da altså ikke foretok morgentrimmen sin på diverse av mine kroppsdeler. Hadde sikkert svart belte i kamuflasje, hehe...

Ellers har vi nok av fluesmekkere, er mye fluer her også. Gleder meg til å flytte ut av landlige omgivelser ja ;-)

Skrevet

Jeg har hund,og han lokaliserer fluene for meg hehehe.

Svart belte i kamuflasje hahahahha,lo godt av den der!

Skrevet

Ahh... Det er der det ligger, vi må skaffe oss sporhund! Er litt usikker på om mannen går med på å kjøpe en fluehund til å ha liggende i sengen, men verd forsøket ;-)

Skrevet

Et triks jeg ofte benytter for å i det minste få styggedommen ut av soverommet, er å skru av alle lys på soverommet, skru på lys i rommet døra fører til, og så la døra stå litt åpen i ti-femten minutter mens jeg går et annet sted. Hvis det hverken er folk eller lys på soverommet, vil de som regel ganske kjapt emigrere i retning lyset :) Og så er det bare å lukke døra, så er man kvitt dem :D

Skrevet

herregud, jeg hadde akkurat samme problemet i dag tidlig. fikk helt flua rett og slett! hehehe.

Skrevet

Ikke sant det er plagsomt?

Normalt gjør vi sånn lys i gangen og mørkt rom trisk, men det funker ikke om natten/grytidlig morgen. Jeg MÅ ha vinduet åpent og med gardinene fra, ellers kovner jeg (altså er det lyst i rommet), og kan jo ikke jage mannen ut på gangen om natten heller når han sover, hehe...

Skal sjekke for fluer før vi legger oss i kveld i hvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...