Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Jeg feiret igår med noen venninner for at jeg kom inn på studiet jeg har søkt på, så ble det litt mye champagne og vin..Jeg sendte en melding til fyren jeg holder på med, og det var nesten uforståelig det jeg skrev.. ARGHH jeg er sååå flau:( Skrev noe i denne duren "Håper du ikke synes jeg virker for desperat" eller noe, virkelig vet ikke hva jeg tenkte på da jeg sendte meldingen!!!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #4 Skrevet 19. juli 2009 He, he.. Flaut, ja.. :-) Du kunne nå sendt han ei "morsom" mld i dag at det tok av i går, så hvis han fikk noen uforståelige mld fra deg så var det derfor eller noe i den duren?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #5 Skrevet 19. juli 2009 sendte en mld og sa beklager meldingen og at han måtte ignonere den.. var litt full ja..
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #6 Skrevet 19. juli 2009 so? ser ikke problemet. du er heldig som kan bekymre deg om en filleting som dette. Synes slike ting er mere artig enn flaut da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå