Gjest Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Ser slik ut på nicket ditt i hvertfall. I så fall, GRATULERER så mye!!!!! :-) Alt vel?
Gjest Skrevet 19. juli 2009 #4 Skrevet 19. juli 2009 Gratulerer masse med twins! Er helt fantastisk, du har såå mye i vente! Har de to små fått no navn ennå, da? Og når kom de? :-)) Hilsen tvillingmamma!
Tøysetipp Skrevet 23. juli 2009 #6 Skrevet 23. juli 2009 Henger meg også på denne. Gratulerer:-))) Med dobbel lykke.
erteposen + 4 Skrevet 23. juli 2009 #7 Skrevet 23. juli 2009 Jepp!!! To små gutter, en del premature og ikke flinke til å spise. Kommer vel hjem fra barneklinikken snart, og vi gler oss stort til det. De er så fine:)
erteposen + 4 Skrevet 23. juli 2009 #9 Skrevet 23. juli 2009 De har fått navn:) Heter det samme som sine oldefedre, og den ene tok turen helt fra Oslo for å helse på. Sprek 90-åring. De kom 10 juli. En enkel og grei fødsel, og det var rett og slett moro å føde selv om det var 12 mennesker i rommet på slutten. En rett på barneklinikken, og den andre fikk være hos meg.
Gjest Skrevet 23. juli 2009 #10 Skrevet 23. juli 2009 Å, så kjekt å høre at alt er vel og fødselen gikk bra! Har tenkt på deg i det siste og ventet på et "jeg har født" innlegg. Spisingen går seg vel snart til, men skjønner godt du gleder deg til hjemreise. Tipper oldefedrene er stole ja :-)
erteposen + 4 Skrevet 23. juli 2009 #12 Skrevet 23. juli 2009 Hadde helt glemt hvor stort og mektig det er å sette barn til verden, og hvor glad en skal være for friske og sterke små tasser:) Du har, som du vet, mye å se frem til. Lykke til i innspurten!
Gjest Skrevet 23. juli 2009 #13 Skrevet 23. juli 2009 Takk for det! Ja, kjenner en lett frydefull forventning og grue-gleding til fødselen. Storgleder meg til minuttene etterpå, de er magiske :-) Og du som fikk to på en gang også, må jo har vært helt vanvittig!
piano♫ Skrevet 23. juli 2009 #14 Skrevet 23. juli 2009 Gratulerer så kjempemasse - kjenner at jeg gleder meg veldig til det snart er min tur :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå