Let's hear it for the boys! Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Altså. Jeg er gravid med nummer to, som kommer i januar. Da er eldstemann nøyaktig to år. Vi har hatt en Emmaljunga Edge Duo til han, som vi hadde tenkt å bruke til nestemann også. Nå bruker vi Carena Easy til sønnen vår. Planen var å kjøpe en søskenvogn som skal brukes når han ikke er i barnehagen. Men han trenger jo en sovevogn når han begynner å barnehagen i august! Hadde helt glemt dette her. Er det virkelig sånn at man må ha en vogn stående i barnehagen? Da må vi kjøpe en egen vogn for bare det?? Herregud, for et mas, ass.
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 du kan jo drasse med deg vogn frem og tilbake hvis du vil det i vår barnehage kan vi velge om de skal sove ute eller inne, vi har valgt at gutten vår skal sove ute og da må han ha vogn med. Men hvis han skulle sovet inne har de senger til de alle sammen
Let's hear it for the boys! Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2009 Jo, men den vogna vi har som er egnet til sovevogn (Emmaljunga) skal jo brukes til babyen. Så noen barnehager har senger? Eller har alle det og man kan velge, som dere?
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 19. juli 2009 #4 Skrevet 19. juli 2009 åja.. okei! Ja, de fleste barnehagene jeg vet om har det. Kan du ikke ta deg en tlf til bhg i morgen å høre da?
Snupi27 Skrevet 19. juli 2009 #5 Skrevet 19. juli 2009 å på finn.no.. vi kjøpte sovevogn til 500.. samme hvordan den ser ut bare de får sove =) barnehagen jeg jobber i og bhg emilie går i har ikke senger.. så det er veldig individuelt..
Blopp1 Skrevet 19. juli 2009 #6 Skrevet 19. juli 2009 I bhagen der lillesmurf går har de ikke senger,som ungene kan sove i. Der må de ha med seg vogn eller de kan låne av bhagen Bhagen har ett par vogner som de låner ut til de som ikke har egen vogn. Jeg hadde nok sjekket litt på Finn.no,for der er d mange helt greie sovevogner som ikke koster stort....
mayaya Skrevet 19. juli 2009 #7 Skrevet 19. juli 2009 vår bhg har ikke senger, vi må ha vogn selv. fant ei på finn vi
Let's hear it for the boys! Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 19. juli 2009 Hmmm, ok. Tror jeg må ringe og høre. Jeg hadde jo faktisk ikke tenkt på finn.no i det hele tatt! Herregud, jeg er ikke helt med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå