Gå til innhold

IKKE prøv brystvortestimulering!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skrev et innlegg her på fredagen om at jeg var kjempe lei å ønsket ungen ut!!! Fikk mange støttene svar om at jeg måtte holde ut og at babyen kommer når den er klar... Men jeg fikk også et tips om å sette meg ned å stimulere brystvortene... Som sakt så gjort å tok ikke lange tiden før den første "rien" kom... Etter å ha holdt på en time følte jeg noe var på gang.. Murring i magen, og til dels jevne tak som kom hvert 10 min... Jeg tenkte at nå var det bare å holde seg i bevegelse så er det nok ortlig i gang.. Jeg gikk en tur,gjorde litt husarbeid å kjente disse "riene" blei sterkere å sterkere... Når kl var 21.00 syns jeg de var blittt ordtlig vonde... Ringte føden å fikk beskje om å komme inn for en sjekk... Ble lagt til registrering når jeg kom inn,å den viste rier... Jippi tenkte jeg,enedlig i gang!!! Jeg hadde med meg mann å barn som støtte så vi begynte å planlegge hvordan vi skulle gjøre ting... Blei så sjekket om det var noe åpning men nei.. Ikke så mye som 1mm engang... Der lå jeg med vonde rirer som ikke gjorde noe:( Blei sendt hjem med to paracet og en sovepille å fikk beskjed om å komme tilbake hvis det tok seg opp...

 

Det har det da ikke gjort,har gått hele helga med vonde tak i magen som kommer hvert 15 min... Er kjempe sliten fordi jeg ikke ffår sove noe godt om natta,å alt er bare dritt:( Men det er min egenskyld!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn hadde jeg det og, og jeg fortsatte å stimulere jeg. Det hjalp på meg.

Men ring til føden og forklar. Du blir for utslipp til å føde på denne måten. Kanskje du blir satt på drypp.

 

 

Lykke til.

Skrevet

Det funker på mange, så det blir for dumt å skrive "IKKE prøv......."

Skrevet

det står iallafell i babybøkene av gro nylader at man ikke skal stimulere nei. ikke når man er høygravid, men man kan stimulere når man allerede er i fødsel. hvis man stimulerer før man er klar for det får man rier som deg, som ikke gjør noe. du får ha lykke til da:) skal krysse fingrene for at du snart får det lille nurket ut;)

Skrevet

Å stakkars deg.. Så kjedelig. Der og da er det en nedtur verre enn døden når man tror det er i gang og så blir man sendt hjem i stede. Faktisk, det føles nesten som man blir snytt for å få en unge i det hele tatt ;-)

Men den kommer.. Bare vent!

Hadde sist et skikkelig tregt lurebeist som narret meg i ukesvis. Holdt på å bli sprø.

Så forstår deg så godt!

Skrevet

Tusen takk for støtte:) Er bra sliten,hele kroppen er kjempe sliten fordi jeg går å har vondt hele tiden.. I dag skal jeg i bursdag til mamma så er spent på hvordan det går,håper bare jeg klarer å sjule det.. Orker ikke noe mas liksom...

 

Hilsen Hi

Skrevet

Skjønner deg godt ;) Er selv over terminen nå. Er sånn med alle kjerringråd, det blir gjerne bare masrier av dem, selv om man er aldri så moden. Det beste er å slappe av, så får de gode hormonene virke og man får skikkelige rier ;)

Skrevet

Mannen min eeeelsker puppene mine og jeg eeeelsker at han stimulerer de. Har gjort det til the bitter end, begge gangene uten å få noe annen effekt av det enn nytelse. Mye rart man hører om her inne!?

Skrevet

Jeg gjorde dette da jeg hadde hatt uregelmessige rier i ca.9 timer og fikk da regelmessige effektive rier i løped av 10 min.

Supert for meg.

Skrevet

Det er rart at en får rier når en stimulerer brystvortene :)

 

Lurer på åssen det funker, he he.

 

Men stakkars deg hi. Kan ikke være noe særlig. Stor klem til deg. Håper det skjer noe nå snart, så du slipper å vente sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...