*Wimsey* Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 da har vi kjøpt oss tvillingvogn.. vi har ei lita jente på 16 mnd og venter en til om 4 mnd. så da ble det en phil og teds e3 twin.. så nå håper jeg vi blir fornøyde..noen som har noen erfaring??
Gjest Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 Gratulerer Har dessverre ingen erfaring med denne.Jeg kjøpte Carena tvilling vogn og soft bag jeg:) Har vært superfornøyd med denne til min 2 år gamle datter og 1 år gamle sønn,så jeg bruker denne denne gangen også
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 19. juli 2009 #3 Skrevet 19. juli 2009 Jeg har ei datter som nå er 16 mnd, vil være 22 mnd når nestemann kommer i januar.. Går også i barnehagen, så jeg har vurdert det slik at jeg ikke trenger tvillingvogn jeg. Er dere hjemme med begge da eller? Jeg ser for meg at de dagene jeg evt har jenta mi hjemme fra barnehagen, da vil hun være så stor at det er sjeldent jeg trenger vogn til begge. Men mulig jeg ser det an og kjøper om jeg føler det blir behov. Tenkte også på å kjøpe et sånt brett søsken kan stå på bak vognen. Ellers vil hun jo gå mye selv. Det vil hun jo allerede så!
villemo26 Skrevet 19. juli 2009 #4 Skrevet 19. juli 2009 Eg og skal kjøpe Phil and Teds. Men vi skal ha singelvogn da. men kjenne mange som har den, både tvilling og ikkje, og dei er superfornøgde!
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 19. juli 2009 #5 Skrevet 19. juli 2009 Det ble Brio Happy Duo på oss
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 19. juli 2009 #6 Skrevet 19. juli 2009 Brio Happy Duo har jeg til førstemann, er kjempefornøyd!
*Wimsey* Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2009 nei går ikke hjemme med begge.. støste begynner i barnehage nå om ett par uker.. så vil jo bare ha den lille hjemme. men synes det er kjekt og ha en tvilling vogn.. i forhold til evt ferie turer, shopping turer, og ellers andre lang turer.. synes at størstemann er for liten til at vi kan ta fra henne muligheten til og vile litt.. eller at henne ikke har noe sted og sove hvis vi brått blir på ett besøk lenger en sengetid liksom... og er man alene på tur, så er det godt og vite hvor en har begge til en hver tid.. for er ikke alltid like artig og løpe etter de.. =)
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 20. juli 2009 #8 Skrevet 20. juli 2009 Neida, du har sikkert rett i det. Er jo snedig å ha, hvertfall hvis man vet at man skal på flere turer med begge. Ser jo at mange har det hvis det er bare året i mellom, da hadde nok ikke jeg vært i tvil heller.
litenjente-litengutt Skrevet 20. juli 2009 #9 Skrevet 20. juli 2009 Det blir 23 måneder mellom være to små og vi har valgt OTH tvilling vogn i tillegg til en enkel OTH vogn og en maclaren trille til jenten vær som er 19 måneder:) Så nå må vi være sikret ii alle bauer og kanter på barnevogn biten:)
*Wimsey* Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 21. juli 2009 ja er veldig kjekt og ha mulighetene der.. =)
Julelita Skrevet 21. juli 2009 #11 Skrevet 21. juli 2009 Vi har kjøpt vogn i dag - det ble brio sing på oss. Fikk et knalltilbud, og måtte bare slå til. ",)
okt09 Skrevet 21. juli 2009 #12 Skrevet 21. juli 2009 Vi har bestillt en Brio Happy duo. Gleder oss til å få den i hus om ei uke :-)
søte lille:) Skrevet 21. juli 2009 #13 Skrevet 21. juli 2009 Åhh så heldige dere er som har greid å betemme dere og får snart vognen eller har vognen i hus:)Blir mere usikker for hver gang jeg ser på vogner ,jeg:=)
mine to små. Skrevet 22. juli 2009 #14 Skrevet 22. juli 2009 Her blir det TFK tvillingvogn,samtidig som den nye får en Simo kombi 08(kjøpt ny til min gutt på 20 mnd). Også har gutten på 20 mnd en Quinny speedi. Så 3 vogner her i huset!
Gjest Skrevet 22. juli 2009 #15 Skrevet 22. juli 2009 Lurer på hvor lenge det vil "lønne seg" å ha en tvillingvogn jeg, tenker på hvor gammel elstemann vil være.. vår vil være 2 1/2 når babyen kommer, og har egentlig slått fra meg at vi vil trenge en tvillingvogn. Samtidig som jeg vil komme til å være delvis hjemme med begge, og tenker på turer i parken og slikt.. hvor langt elstemann da vil orke å gå.. Vært veldig greit å høre erfaringer? Har tenkt på et sånn søskenbrett, og at det kanskje vil være nok.. Men en ny vogn kan jo alltids vurderes
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 22. juli 2009 #16 Skrevet 22. juli 2009 Anbefaler dere å se på barnevognguiden.no! Les litt om vognene, der står det om brukerenes erfaringer også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå