Maligima Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Har vært borte noen dager så har ikke fått fortalt siste nytt..men legger ett innlegg her før jeg "drar" Igår klarte jeg endelig å finne hjertelyden me babysounden jeg kjøpte på nett 155 deilige slag i minuttet-en fantastisk følelse Er 12+1 idag så flytter over til 2 trimester.. Ha en forsatt fin sommer Klem
Cupcake! Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 Go tur videre For en deilig følelse å høre hjertelyden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå