Gå til innhold

Gruer meg -sambo og ungene reiser til syden om en uke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Turen ble bestilt før vi var klare over at jeg var gravid. Skal reise med to andre familier, som ikke kjenner hvarandre fra før... Den ene familien er omgangsvenner, og der er bestekameraten til min samboers 15 åring med (turen er konfirmasjonsgave til han), den andre familien kjenner vi ikke SÅ godt, men vi er blitt gode venner den siste tiden, og bestevenninna til 5 åringen er med der... Sambo har aldri ønsket å ikke reise, og mener at jeg egentlig er litt egoistisk hvis jeg ikke "unner" dem turen... men nå kjenner jeg at jeg gruer meg skikkelig.. Jeg er i uke 34 når de reiser, og fødte faktisk i uke 33+5 sist.... HYYYYYL!!!

Vet at det sikkert går veldig bra, og det aller verste er kanskje å være to uker uten 5 åringen (har vært borte fra henne en uke flere ganger -men ikke to.., dessuten har hun bursdag på turen)

Kan jo hende at jeg synes det blir skikkelig deilig med to uker uten mas :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk de to ukene til å slappe av og pleie deg selv :) Det blir travelt nok når babyen kommer, så da er det jo godt å kunne få lade opp litt før den tid :) Skulle gjerne hatt to uker for meg selv før fødselen! Vi har bare godt av å være litt borte fra våre kjære og få kjenne litt på savnet, og tenkt så gøy når 5-åringen kommer hjem igjen og er helt sprekkferdig av alt hun vil fortelle om turen :)

Det går sikkert kjempebra! Nyt dagene for deg selv! :)

Skrevet

Takk for gode ord :-) Man blir litt ekstra sår i disse tider, og det hjelper ikke akkurat at jeg straks er ferdig med ferien min -og vi har hatt fire dager med sol. BLÆH!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...