Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Jeg skjønner svigermor en nysgjerrg, men det får da være grenser? Var innom hos svigers for 2. gang på fire dager (de bor ikke så langt unna), og hun fikk faktisk se på (den nesten ikke-eksisterende) magen sist, siden det da hadde gått 5 uker siden vi så dem pga ferie. Men jeg er ikke mer enn 15 uker på vei, og hun skjønner vel at det som ikke synes gjennom en tynn singlet ikke er så mye å vise frem? Dama har tross alt pressa ut 3 stykker selv for noen år siden! Må legge til at jeg ikke liker utseendet på magen noe særlig om dagen.. har fått en liten "valk", men liksom ikke nok til å være ordentlig gravid. Synes bare jeg ser feit ut (selv om sambo mener det er det mest sexy han har sett i hele sitt liv.. ). Overreager jeg, eller er det liksom lov å spørre om sånt?
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 Skjønner jo at hun synes det er spennende å skulle bli bestemor, og da lurer på fremgangen. Men, synes det hadde vært mer naturlig om du var litt lenger på vei ja, spes. siden det ikke var lenge siden dere var der denne gangen.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #3 Skrevet 19. juli 2009 Ja mente hun at hun skulle se under singleten da? , det er jo lite normalt.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #4 Skrevet 19. juli 2009 Tja. Svigermor kan jo gjøre verre ting enn å være interessert da. Det er alltid vanskelig når man er forskjellige når det gjelder intimsoner. Hun mener det godt så jeg hadde latt det passere. Det er jo mye klaging her inne på foreldre og svigerforeldre som ikke bryr seg. Vi mennesker er ulike og når noen mener noe godt bør man møte dem med raushet.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #5 Skrevet 19. juli 2009 Tror du reagerer negativt på at hun spør om dette siden du ikke liker magen din selv, og da antar jeg at du ikke liker å vise den fram. Men tenk da, hun synes magen din er fin, ellers så hadde hun vel ikke hatt lyst til å se den igjen bare 4 dager seinere. Synes du skal være stolt av magen din og det lille livet den bærer på. For deg ser det kanskje ut som du er feit, men det er jo ikke fett, det er livmora di som vokser fordi den bærer på et barn!:-)
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 19. juli 2009 #6 Skrevet 19. juli 2009 Jeg personlig syns ingenting om at folk skal se magen min, gravid eller ei, uten klær utenpå. Ville ikke dratt opp singleten for å vise magen, når man like gjerne kan se magen med singleten på. Jeg hadde svart at jeg ikke har for vane å kle av meg foran andre, så om hun skulle se/kjenne på magen, så fikk hun gjøre det utenpå klærne. Men det er jo selvfølgelig lov å spørre om sånt, det er jo ikke alle som er like reservert som meg da, så da må man jo kunne spørre:) Om du ikke vil vise fram magen din, så sier du det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå