Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 vi har lyst å reise til usa i mai/juni.. jeg har termin nå i sept. Han vurderer å la vær å ta ut ferie neste år da 10 uker permisjon er lenge for han å være vekke fra jobb, og det er ikke sikkert jeg drar tilbake på jobb! Men jeg er vel ikke ferdig med permisjonen i mai/juni neste år da vi vil reise. Gjør dette noe? Kan han ta ut noe av permisjonen sin da selv om vi begge vil være ute i permisjon da? Første gang vi gjør dette...
NormaJean Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 Dere kan ikke begge ha perm, men dere har rett til å dele opp ukene som dere ønsker. Feks, han kan ta 4 uker perm i mai/juni og 6 uker rett etter at du er ferdig med din perm?Du kan ta ut ferie i de 4 ukene mens dere er ute og reiser. Så kan feks du fortsette permisjonen når dere kommer hjem? Vi har gjort det litt sånn, mixet litt med ferier og permen om hverandre
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #3 Skrevet 19. juli 2009 Hmm... så lurt da! Hvordan søker vi på alt dette, og når må vi bestemme oss? Vet ingenting om permisjon jeg, og jeg har termin mot slutten av september :/
NormaJean Skrevet 19. juli 2009 #4 Skrevet 19. juli 2009 du kan forandre underveis, så feks det dere oppgir nå i papirene trenger ikke å være bindende. Så vi bare skrev opp datoene vi ønsket og så dro mannen min på nav og ordnet det der. Forandret det også 2 uker før han skulle i perm:) Sikkert lurt å være litt kjappere enn oss da! Du skal jo sende inne papirene på permisjon. Det burde du uansett få sendt inn ganske snart siden du har termin i september. Hva du kan gjøre er å skrive på en lapp hvilke datoer dere skal ha permen deres på. Og så kan du få en på nav kontoret til å hjelpe deg å fylle ut. Så er du sikker på at det blir riktig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå