Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 Ville bare tipse om en babyserie jeg bruker. jentungen min er nå 1 og et halvt år og helt siden hun kom til verden har jeg brukt babyserien til cosmopharma. jeg fikk produktene gratis av min kjære kusine for å prøve de første gangen, men fortsatte å kjøpe moussen(kroppsvask) og bleiekremen, men shampoen har jeg ikke kjøpt ny. for den er så stor og veldig drøy i bruk bleie kremen er kjempe god. den er litt som sinksalve å smøre ut. da tenker jeg på konsistensen og tykkelsen. men er lett å vaske bort. den beskytter mot gnaging fra bleie, irritasjon fra urin og avføring. shampoen er kjempe mild og svir ikke i øynene. det samme med den moussen som brukes som bodywash, mild og svir ikke. håret er lett gre etterpå. liker disse kjempe godt jeg. Her er linken til min kusine i hvertfall: www.cosmopharmas.com/NO58759
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 har bare prøvd den kroppsvasken. og den er kjempe god. veldig mild og lett. liker den veldig godt. eldste jenta på 6 år syns også det er kjempe gøy å sitte å pumpe på denne. fodi det kommer ut tynt skum.. den er veldig mild og god for hennes tørre og følsomme hud. så jeg bruker denne selv om det står baby i katalogen
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 litt gammel tråd, men jeg bruker bleiekremen og moussen fra denne serien. synes den er så god! minsten har ikke så mye hår enda, så shampoen har jeg ikke kjøpt i hus enda hehe men det er en serie som virkelig er å anbefale. minsten var så sår på stumpen sin, men det forsvant overraskende fort med denna kremen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå