Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 Rett og slett hvem du liker best, ser for deg at du hadde likt in real life...
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #2 Skrevet 18. juli 2009 Sug lut, ingen over ingen ved siden. Blir glad når jeg logger på og ser at hun har hatt en økt, for da vet jeg at jeg har morsomt lesestoff i vente.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #4 Skrevet 19. juli 2009 :: Og Sug Lut er morsom og formulerer seg artig, men jeg vet ikke om vi nødvendigvis hadde funnet tonen irl fordet..
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #5 Skrevet 19. juli 2009 Tror jeg egentlig har mest til felles med Sug Lut og Pila. Og så liker jeg Frokostquiz.
It's all about me Skrevet 19. juli 2009 #6 Skrevet 19. juli 2009 Neiman tusen takk anonym 08:59 ) Dette var da koselig lesning en søndag formiddag.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #8 Skrevet 19. juli 2009 Ser for meg at Mylian hadde vært en kul venninne å ha. Vi har ofte de samme svarene, og hun virker som ei tøff jente.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #9 Skrevet 19. juli 2009 Har mange favoritter av ulike grunner. Liker f.eks. godt Tale 30 og Alva, men Gud, så kjedelig det ville blitt her hvis alle var like normale og diplomatiske som dem. Pila og Sug Lut er smarte og arrogante, og Northernlights er en reaksjonær Mor Åsa (minner om hun enkemoren i årets Ungkaren med Jason), Solstråle69 med FrP-holdningene sine, Nøffemor med galskapen sin, Doppler og Prekæs virker litt sånn maskulineironiske og så har vi alle koseskravlejentene jeg ikke husker navnet på (men de har alltid smileys i nickene sine) som ikke alltid er de skarpeste knivene i skuffen, men som kaster seg inn i debattene med liv og lyst, dere er så søte, atte! Og så Tillab som er noe for seg selv, fryktelig motstridene og uforutsigbar, virker veldig smart og selvstendig det ene øyeblikket, for så å fremstå som en dørmatte. Sammen er vi dynamitt!
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 19. juli 2009 #10 Skrevet 19. juli 2009 Så hyggelig :-)) Jeg liker biss veldig godt. :-)
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #11 Skrevet 19. juli 2009 Gøemte Malingus. hva hadde dib vært uten Malingus?!
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 19. juli 2009 #12 Skrevet 19. juli 2009 Kan jo for all del ikke glemme neffi.. Det hadde ikke vært noe liv her uten
malingus Skrevet 19. juli 2009 #14 Skrevet 19. juli 2009 Jeg liker Pila, selv om hun ofte virker ganske arrogant... he he Liker Mylian (selv om vi er ganske forskjellige), Tillab, kaklehøna, frokostquiz, tale30. Prekæs også, selv om jeg ofte er uenig med henne. :: er koselig. Og flere andre og, som jeg ikke kommer på. Mye morsommere med folk som er litt anderledes enn meg selv. Hadde alle vært som meg hadde verden vært et særdeles kjipt sted!
Gjest Tale30 Skrevet 19. juli 2009 #15 Skrevet 19. juli 2009 Haha, tusen takk du anonym som liker meg Jeg måtte le godt når du sa at DiB ville blitt kjedelig med bare slike som meg og Alva, du har sikkert helt rett Jeg skal ta med meg normal og diplomatisk videre i livet, jeg syns det var fint å bli ansett som det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå