Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 Jeg synes ( nesten ) alle menn blir så mye kjekkere med litt skjegg! Ikke sånn apemannhelskjegg og ikke smultring..men fire-femdagers! Mmm:-)
Snuppa! Skrevet 18. juli 2009 #3 Skrevet 18. juli 2009 Det spørs litt syns jeg Mannen min er veldig fin med skjegg. Men min eks var ikke noe fin med skjegg...
petite fleur Skrevet 18. juli 2009 #4 Skrevet 18. juli 2009 Jeg også foretrekker skjegg på menn....jeg har en svakhet for bukkeskjegg, vet at mange hater det :-) Liker litt rocka utseende på menn jeg da.
Lea Laus Skrevet 18. juli 2009 #5 Skrevet 18. juli 2009 Heeeelt enig:) 2-5 dagers skjegg er best. Blir så mandige da. Og gjerne litt grove trekk. Sånne pyse-pene gutter type Orlando Bloom er ikke noe særlig spør du meg..
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 18. juli 2009 #6 Skrevet 18. juli 2009 Samboeren min er sånn Orlando type pen..kanskje derfor jeg foretrekker han med skjegg:-)
Silja FullFres McQueen Skrevet 18. juli 2009 #7 Skrevet 18. juli 2009 Mannen min er en av de som absolutt ser best ut med skjegg! Da blir han så kjekk at jeg kunne spist han opp.. ;P Han barberer det aldri helt ned, bare trimmer det sånn ca en gang i mnd.. =D
melkekua™ Skrevet 18. juli 2009 #8 Skrevet 18. juli 2009 Skjegg. Mannen min kler det! Han ser ut som en barnerompe uten hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå