søte lille:) Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 Kan dere kjenne de forskjellige kroppsdelene til den lille når dere kjenner utenpå magen?Hører det er så mange som snakker om at de kan kjenne føttene eller rompa og hode til babyen..Kjenner ingen ting av dette enda ,jeg::
eggstokk Skrevet 18. juli 2009 #2 Skrevet 18. juli 2009 Ikke jeg heller......Trodde det var litt tidlig. Babyen er jo ikke mer enn 25 cm.
Gjest lillemamsi Skrevet 18. juli 2009 #3 Skrevet 18. juli 2009 jeg kjenner hodet, ellers så kjenner jeg ikke forskjell på noe enda.
arachnia Skrevet 18. juli 2009 #4 Skrevet 18. juli 2009 jeg kjenner ikke noe slikt ennå... jeg kan ikke engang kjenne spark og bevegelse fra utsiden....
Juuuunibaby <3 Skrevet 18. juli 2009 #5 Skrevet 18. juli 2009 Nei så langt derifra... Men har kjent spark utpå magen i går og i dag <3 Fantastisk! Kjenner lite liv sånn egentlig. Har morkaken i fremre vegg da....
Gjest eelis+guttespire Skrevet 18. juli 2009 #6 Skrevet 18. juli 2009 Jeg kunne ikke kjenne kroppsdeler før uke 26, altså denne uken (det er helt merkelig å trykke på magen og kjenne en liten fot!). Jeg kjente spark utenpå magen i uke 17 og har morkaka bak, så jeg tror nok at babyen må være over en viss størrelse før man kan kjenne forskjell på eks fot og kne. Kroppsdelene til babyen er jo enda ganske små i uke 21, og den har god plass å boltre seg på, så jeg tror nok at dere må vente en stund til :-)
♥Innimor & guttaboys♥ Skrevet 19. juli 2009 #7 Skrevet 19. juli 2009 jeg har kjent både hodet el rompa on en arm eller fot. Har kjent liv siden uke 13 denne gangen, sambo kjente spark på utsiden i uke 14 Har forliggende morkake, men den har flyttet seg nå den siste uka
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 19. juli 2009 #8 Skrevet 19. juli 2009 Kjenner ikke noe utenpå enda, nei. Er 21+5 nå. Mener JM sa at morkaka ligger foran, men det er vel uansett for tidlig til å kjenne kroppsdeler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå